BIR VARMIIIS BIR YOKMUUUUSS,BU BIZIM HIKAYEMIZ.MINIK KIZIM GULIZ ECE VE AILEMIZIN...

Kizimin gelisimini burada sevdiklerimle paylasmak istedim.Buyudugunde Ece kizim da severek okur bunlari insallah.. Anne olmak cok zor ama bir o kadar da guzel bir duygu.Ve yasamadan da anlasilmasi imkansiz.Ben de annemi kendim anne olduktan sonra anlamaya basladim diyebilirim.Umarim kizim beni o kadar bekletmez anlasmak icin:)) Haa tabii benden de duygular,dusunceler,yasantimdan izler bulacaksiniz,ve sizinle paylasmak ayri bir keyif verecek bana. Sevgiyle Kalin.... Gul ve Guliz Ece(zuzucugum)

Salı, Ocak 03, 2006

HOSGELDIN 2006..



Bizim 2005 yilimizin son gunu bir harala gurele icinde gecti.Zuzucum sabah kalkti,oglene kadar acilamadi.bir mizik bir mizik..Allah Allaaah,bismillah dedik.benim de aksam icin hazirlik yapmam lazim,bir turlu baslayamiyorum.Oglen oldu ,bu hala kahvalti etmemis,dolasiyor.Sonra aglamaya basladi,saga sola carpmaya da baslayinca,kurcaladik biraz ,ne gorelim ,kizimin sag gozu kapali,birsey var,aglamasi bundan..Ne yapalim ,ne yapalim..Ben hemen bir mikrop kapma olasiligina karsi biberot de suede surdum gozune.sonra dayanamadik,aksama daha fena olursa yilbasi yilbasi kimseyi bulamayiz diyerek kaptik goturduk Dunya Goz Hastanesi'ne..

Burada sunu eklemek isterim ki ben Goz konusunda ihtisaslasmis bir hastanede bebek ve cocuklar icin pedagoji egitimi de almis bir dr ve oyuncakli oda falan bekliyordum ama ne yazik ki yoktu.doktorumuz da iyi bir dr ona sozum yok ama bebek/cocuk halinden anlamadigi belliydi.Ece'me yukari bak,ceneni suraya koy falan diyor,o da tabi iiihhhh diyor.Karga tulumba muayene olduk.hastabakici kollarini tutuyor,ben ve Mustak ayaklarini,dr da muayene etmeye calisiyor.Icıne birsey kacmis olmasindan suphelendi,biz de korktuk.Neyse ki degilmis,sadece cismis kizim gozunu.Nasil cizdiyse artik..Herhalde ovustururken tirnagi geldi:((( Ant.damla-pomad basladik.Yolda uyudu.Evde de aksam 21 00 e dek uyudu.sonra bizimle yilbasini etti,1 e dogru zor uyuttum:)Gecekusum benim.Ilac cok hizli etki etti,uykudan uyandiginda hicbirseyi kalmamisti cok sukur.Ve o uyurken de ben hazirligimi tamamladim.Bu yilbasi oyle abartili birseyler yapamadim valla,kismetse seneye eger disari cikmazsak:)

Aksamuzeri Ece'ye gecmis olsuna gelenler oldu,Nilgul ablamdan harika bir bez bebek geldi,boyu Ece'den uzun:)Bayildi bayildi..Ben de kizima boya kalemleri ve parmak boyasi almistim,Serife'den ozenip,bakalim baslayacagiz biz de boyanmaya:)Mustak icin de FB kravat ve boxer almistim.Zarif esim bana hediye almamis,neymis,Ipod alacakmis ama piyasada bulamamis,ay aman Ipod isteyen kim dedim,kucuk birsey yeterdi..Su ana kadar aldigim yilbasi hediyelerim bir album,bir pasta tabagi ve bir kot pantalon.Daha gelir ama daha ben bile veremedim kac hediyeyi vakitsizlikten..

Yeni yilimizi Kayinvalidemlerle karsiladik.Benim menumde mercimek corbasi,besamel soslu tavuk,patates salatasi ve cevizli yesil salata vardi,tatli olarak da tiramisu.
Kayinvalidem de tavuklu pilav,pure ve havuclu cok lezzetli bir salata getirmis.Hepsini afiyetle goturduk.Ece'm de mercimek corbasi icti guzel guzel.Oh o iyi olsun da...

sonra kuruyemis,ruffles,tiramisu ,pasta,sarap derken sonuc mide fesati:)) herkes bi yerlere yayildi..

Biz yeni yili boyle karsiladik.Son gunumuz kotu baslasa da guzel sonlandi.2006 dan dilegim bize yine saglik,huzur ve mutluluk vermesi...Ondan sonra gerisi gelir.Bende dilekler bitmes:)

HERKESE MUTLU YILLAAAAR

3 Comments:

  • At 1:07 ÖÖ, Blogger Annelog Atölye said…

    Merhaba, geçmiş olsun Ece'ciğime. Göz rahatsızlığı çok zor, değil mi:(? Çabuk düzelmesine sevindim. Nice mutlu ve sağlıklı yıllar dilerim ailenle. Sevgiler.

     
  • At 12:18 ÖÖ, Blogger mom said…

    Ecosum benim degsiklik yapip yeni yila cizik olarak girmek istemis:) saka bir yana cok tehlikeli Allah korumus
    Gulo seni blogumda sobeledim ece dogduktan sonra hayatinda neler degisti ve evde yapilan en cok 5 uyari konusunda hadi bakalim sen simdi dokturursun:)

     
  • At 5:41 ÖÖ, Blogger gulece said…

    annelog,mom sagolun arkadaslar.goz ozellikle de cocukta zormus hakikaten..
    momcum bakicam bloguna simdi ..

     

Yorum Gönder

<< Home