BIR VARMIIIS BIR YOKMUUUUSS,BU BIZIM HIKAYEMIZ.MINIK KIZIM GULIZ ECE VE AILEMIZIN...

Kizimin gelisimini burada sevdiklerimle paylasmak istedim.Buyudugunde Ece kizim da severek okur bunlari insallah.. Anne olmak cok zor ama bir o kadar da guzel bir duygu.Ve yasamadan da anlasilmasi imkansiz.Ben de annemi kendim anne olduktan sonra anlamaya basladim diyebilirim.Umarim kizim beni o kadar bekletmez anlasmak icin:)) Haa tabii benden de duygular,dusunceler,yasantimdan izler bulacaksiniz,ve sizinle paylasmak ayri bir keyif verecek bana. Sevgiyle Kalin.... Gul ve Guliz Ece(zuzucugum)

Perşembe, Aralık 29, 2005

Mina bebek dogdu :)


Dun Sevgili Aysegul arkadasim, grubumuzun en minigini dunyaya getirdi.Biz hastaneye gidemeyenler,resimleri dort gozle bekledik.Gorunce Mina'ya bayildim.Oyle masum masum,uslu uslu uyuyor,abisi Alp gibi annesini uzmeyecek,uslu bebek olacak o da insallah..
Iyi ki dogdun,Mina'cigim.Once anne-babana ,ailene sonra da bize mutluluk verdin.Dilerim butun omrun de mutluluklarla dolu gescin,yuzun hep gulsun..
Seni de tum cocuklarimiz gibi cok seviyoruz,hep sevecegiz.Sen de bir guzel bebeksin..

3 Comments:

  • At 6:20 ÖÖ, Blogger Annelog Atölye said…

    Merhaba:) minik Mina'ya burdan tekrar sevgiler! Güliz Ece'yle birlikte yeni yıllınızın ailenize mutluluk, sağlık ve huzur getirmesini dilerim. Haftaya görüşmek üzere...

     
  • At 6:36 ÖÖ, Blogger ece said…

    hoşgeldin mina bebek,
    yaşın uzun şansın bol talihin açık olsun inşallah...
    mutlu yıllar anneciğini ve babacığını tebrik ediyorum...

     
  • At 9:07 ÖS, Blogger gulece said…

    iyi dilekleriniz icin cok tesekkurler annelog ve ece..
    aysegule iletecegim.
    size de kutlu ve mutlu bir yeni yil diliyorum.sevgiler.gul

     

Yorum Gönder

<< Home