BIR VARMIIIS BIR YOKMUUUUSS,BU BIZIM HIKAYEMIZ.MINIK KIZIM GULIZ ECE VE AILEMIZIN...

Kizimin gelisimini burada sevdiklerimle paylasmak istedim.Buyudugunde Ece kizim da severek okur bunlari insallah.. Anne olmak cok zor ama bir o kadar da guzel bir duygu.Ve yasamadan da anlasilmasi imkansiz.Ben de annemi kendim anne olduktan sonra anlamaya basladim diyebilirim.Umarim kizim beni o kadar bekletmez anlasmak icin:)) Haa tabii benden de duygular,dusunceler,yasantimdan izler bulacaksiniz,ve sizinle paylasmak ayri bir keyif verecek bana. Sevgiyle Kalin.... Gul ve Guliz Ece(zuzucugum)

Pazar, Aralık 11, 2005

Bebek Sevdik:)

Cumartesi universiteden arkadaslarim geldi.Lafladik,dedikodu yaptik,eski gunlerdeki gibi tasasiz gulduk bol bol.Cok iyi geldi bana..
Menumuz:-Ispanakli borek
-Cilek soslu pasta
-Patates Salatasi
-Kereviz Salatasi
-Taratolu minik sandvicler
-Findikli kurabiyeler

Yedik yedik,sistik,yine yedik:)
Ozlem'in 5.5 aylik bir bebegi var:Deniz
tombis,koca kafa cok sevimli birsey.gulucuk saciyor:)dunya da ona hep gulsun insallah.Ece'cigim de yanina gidip ooh ooh diye oksadi,cici yapti Deniz'e:)
11 yasindaki Ozge Ece'yi cok guzel oynatti,atcilik oynayip kitap okudular,ben de rahat ettim.
Oya da bu ara cok yogun, dalgindi biraz.Ona da iyi gelmistir bulusma insallah.
Iki arada bir derede ondan ahsap boyama tepsi rica ettim :) napayim onceki yaptigi bizim insaat sirasinda yok olduu:(
Ismet ise gelemedi,İdil ateslenmis..

Onlar gidince ben de annemlere misafirlige gittim.Bizim butun sulale oradaydi,onlar ece sevdi,ben de biraz dinlendim,Pinar ablamla safari ictik bir ara,eskileri konusup deli deli gulduk eski gunlerdeki gibi.Bugun epey nostaljik takildim yani.

Haa bu arada Ece'nin dili acildi,kapanmiyor son gunlerde:) aralara anlamli kelimeleri sokup bicir bicir konusuyor.Gece de konusa konusa uyudu.Yatagina yatirdim
son zamanlarda donencesini caldirip muzigini dinlereyek uyuyor(love story nin melodisi)
Ac dedi
actim muzigi
calarken Ece de basladi sunun gibi birseyler soylemeye
-annanne vaaavaaa bidi bidi yoyoyu dede mama yiyooo,baba yook,anne yaayaaa,ede uyuyooo,avavaa huuuu
donence biter
-ac
acarim
7-8 kere actirdi,muzik calarken bu sekilde konusa konusa sizdiii:)
Melek kizim benim.
..
Simdi uyandi,yanina gittim.Gaa dedi(Kucak).aldim kucagima,sarildi bana,koltuga oturduk birlikte,uyku mahmuru cok tatli oluyor,gozler cakmak cakmak:)
-Seni yatagina yatirayim mi annecim
-I ııh
-Peki.Uyku bitti mi?
-bitti
Canim kizimla konusuyoruz artik.cok guzel bir duygu..

simdi gitmek zorundayim,mama saatimiz:)

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home