BIR VARMIIIS BIR YOKMUUUUSS,BU BIZIM HIKAYEMIZ.MINIK KIZIM GULIZ ECE VE AILEMIZIN...

Kizimin gelisimini burada sevdiklerimle paylasmak istedim.Buyudugunde Ece kizim da severek okur bunlari insallah.. Anne olmak cok zor ama bir o kadar da guzel bir duygu.Ve yasamadan da anlasilmasi imkansiz.Ben de annemi kendim anne olduktan sonra anlamaya basladim diyebilirim.Umarim kizim beni o kadar bekletmez anlasmak icin:)) Haa tabii benden de duygular,dusunceler,yasantimdan izler bulacaksiniz,ve sizinle paylasmak ayri bir keyif verecek bana. Sevgiyle Kalin.... Gul ve Guliz Ece(zuzucugum)

Perşembe, Aralık 01, 2005

Iki bas sorunumuz:Yemek ve uyku ....

Herhalde cogu annenin endise ve uzuntuleri cocugunun yememesi ve duzenli uyumamasidir..Biz de muzdaribiz bu konularda..Her ne kadar doktorumuz, cok guzel anneler ve cok cok guzel bebeklerden olusan guzelbebekler internet grubumdan arkadaslarim ve Mustak, bu konuyu dert etmemem gerektigini soylese de, kendime engel olamiyorum.Hersey bir an once duzene girsin,ve o duzen de hic bozulmasin istiyorum.Ama 21 aylik anneligimde ogrendim ki,aslinda bu bebek mevzuunda hah tamam duzen oturdu ,rahatim artik diye birsey yoook.
Biliyorum ,ama anlatamiyorum kendime bunu:)
Baska da problemimiz yok zaten.Ece buyudukce cok hareketli,muzirlik derecesinde yaramaz,ama bir o kadar da sevimli ve akilli bir kiz olmaya basladi.Butun gunum onunla geciyor,ve her gecen gun yeni bir hareketini ,sozunu duymak bana buyuk keyif veriyor.Buydu zaten istedigim isten ayrilirken,kizimin ilklerini bir bir kendi gozumle gormek..
Yemek konusunda cok seciciyiz.corba(dooba)cok cok az yiyor,bir iki bebek kasigi kadar.ben de ne yese kardir dusuncesiyle habire yeni corbalar yapiyorum,umut fakirin ekmegi.kofte-ki o da benim yaptigim degil,Pinar in hazir kofteleri-seviyor sukur.Hergun ya balik ya kofte yiyor.Yumurta sabahlari yiyor,az cok.son gunlerde yesil zeytin(nedense manama diyor) seviyor.Yogurtlu makarnayi seviyor(makaya)
Bir de tabi cikolata(kuta).Bayramdan sonra bir kutu cikolatayi salondaki bufenin cekmecesine koymustuk,o bitene kadar ici rahat etmedi:) cekmeceyi acabildigi kadar acip sonra beni oraya surukleyip kuta kuta diye diye bitirdi:))Baska da bise yemiyor kizim.Yeni birsey verince bakiyor,evirip cevirip i iih deyip bana geri veriyor.Ben de inatla ,zaman zaman degisik tatlari denetmeye calisiyorum,bakalim zamanla acilir insallah.Hah ,asil sorunumuz ne:1.5 yasindan beri kendim yiyecem derdine tutuldu.Asla bana birsey yedirmiyor.o kendi doke saca yerken ben de bir iki kasik tikistirabilirsem ne mutlu bana..ama doktorumuza sorarsan hersey yolunda,kilosu-boyu normal.Zamana biraktim bu isi..Dert etmiyor gozukuyorum:)

Uyku sorunu ise Bodrum'dan geldigimizden beri mevcut.Eskiden de gec uyurdu,ama kendi uyurdu.Sutunu icince yatagina koyup opup odasindan cikardim,done dolasa,soylene soylene,bazen sarkilar soyleye falan uyur kalirdi ve istisnai durumlar haric deliksiz uyurdu.bodrum'da ayni odada 3 ay ,ustune de Istanbul'da bizim evin tadilati surdugu icin 1 ay annemlerde ayni cekyatta yatincaaaa,hersey altust oldu.Eve dondukten sonra ilk 15 gun odasini ve yatagini reddetti.agla agla agla...ooof of.Bende uyku muyku kalmadi.Bir gece aglarken karyolasinin parmakligina abanmis,o da dusmus ve Ece hoop yerde:( O gun cok vicdan azabi cektim.Sonra odasina alisti,ama uyuyana dek ben odada kaliyorum,uyuyunca cikiyorum.Ama gece muhakkak uyaniyor,ve beni bulamayinca gene ciyaaak.uyku saatimiz ise 12 gibi.oh dedigim bir an bile olmadi yani.Yavas yavas alistiriyorum napalim,cennet analarin ayaklari altindaymis:) dun gece 11 de uyudu,6 ya kadar.6-7 30 arasi ayaktaydik.bizim yataga aldim.sonra ben uyuyakalmisim,ece yataktan inmis,ve halinin uzerinde uyuyakalmis:)Bu oglen ise (bu yaziyi biraz geriye donuk yaziyom,bugun 8 aralik)yatagina biraktim,aglaya aglaya uyudu.Alisacak insallah.ama cok ihtiyacim var deliksiz uykuya.bir de kizimin biraz daha erken uyumasina ki bana da bir oh vakti kalsin uyku oncesi.Mesela 9 30-10 da uyusa ideal olur,sabah ta 8 30 ta kalksa.Ismarlama oluyor mu bu isler:))Aman saglikli olsun da diyorum,hersey ama hersey bossss.Gece uyandiginda "anne gel" demesine,odasina girince de "gaaa" (kucak) demesine bayiliyorum ben..

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home