BIR VARMIIIS BIR YOKMUUUUSS,BU BIZIM HIKAYEMIZ.MINIK KIZIM GULIZ ECE VE AILEMIZIN...

Kizimin gelisimini burada sevdiklerimle paylasmak istedim.Buyudugunde Ece kizim da severek okur bunlari insallah.. Anne olmak cok zor ama bir o kadar da guzel bir duygu.Ve yasamadan da anlasilmasi imkansiz.Ben de annemi kendim anne olduktan sonra anlamaya basladim diyebilirim.Umarim kizim beni o kadar bekletmez anlasmak icin:)) Haa tabii benden de duygular,dusunceler,yasantimdan izler bulacaksiniz,ve sizinle paylasmak ayri bir keyif verecek bana. Sevgiyle Kalin.... Gul ve Guliz Ece(zuzucugum)

Cuma, Aralık 02, 2005

geldiiik geldiik annaneye geldiik

demek papagan gibi konusup durmalarim bosuna degilmis,meyvelerini vermeye basladi cabalarim.bugun annanede manti gunuydu.mantiya hayir demek mumkun mu,kosa kosa gittik tabi:) apartmani uzaktan gorunce Ece basladi bu sarkiya,geldiik geldiik annaneye geldiikk.hep ben soyluyordum bunu,o dinliyordu.kaydetmis meger.ne hos bir duyguu.kizim artik cat pat konusuyor:))
baska sozleri de var,mesela ilk aklima geleneleri sayayim:
-evine girdi (guguklu saatin kusu icin)
-mama yiyom
-baba yok (sabah kalkip da babasini bulamayinca)
-kapiyi ac
-uyku bitti
bunlari soylerken yaptigi mimiklerse gorulmeye deger..ah canim kizim,buyuyorsun ve her gecen gun seni daha da cok sevdigimi hissediyorum.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home