BIR VARMIIIS BIR YOKMUUUUSS,BU BIZIM HIKAYEMIZ.MINIK KIZIM GULIZ ECE VE AILEMIZIN...

Kizimin gelisimini burada sevdiklerimle paylasmak istedim.Buyudugunde Ece kizim da severek okur bunlari insallah.. Anne olmak cok zor ama bir o kadar da guzel bir duygu.Ve yasamadan da anlasilmasi imkansiz.Ben de annemi kendim anne olduktan sonra anlamaya basladim diyebilirim.Umarim kizim beni o kadar bekletmez anlasmak icin:)) Haa tabii benden de duygular,dusunceler,yasantimdan izler bulacaksiniz,ve sizinle paylasmak ayri bir keyif verecek bana. Sevgiyle Kalin.... Gul ve Guliz Ece(zuzucugum)

Salı, Aralık 06, 2005

Parka Gittiiiik

Havalar aman nazar degmesin cok guzel gidiyor.Biz de iki gundur parka gidiyoruz kizimla.Kosuyoruuuz,oynuyoruuuz,kaydiraklardan kayip salincaklarda sallaniyoruz,tahteravallilere biniyoruuz.kardeslerin bisikletlerine, bebeklerine,toplarina sarkiyoruuuz:)Deli gibi kosuyoruuuuz,pesinden yetisemiyorum bazen.ozellikle salincaklarin onunden arkasindan gecerken sallananlara carpacaksin diye odum kopuyor.ama acaip mutlu oluyorsun,korksam da goturuyorum.dun kaydiraktan yuzustu attin kendini,ben de artik seninle kayiyorum onlem olarak.
Dun Celik ve Ceren isimli arkadaslarinla (orada tanistiniz),bir guzel top oynadiniz(pardon bop)kimse topu birakmak istemiyor,ece topu at diyince ece topu atiyor ama daha celik almak icin hareketlenmeden ece kosup topu tutuyor,buna karsilik da celik ecenin kafasina bir tane patlatiyor:))bu donem pek paylasim yok,hersey benim donemi :)

Su anda da scanneri kesfediyor kizim.Tuslarina basip ses gelince Alla allaaaa diyor kendi kendine:)

Bir yeniligimiz de evdeki esyalarin bir bir kaybolmasi..Ece onlari kendi uygun gordugu yerlere sakliyor,biz bulana kadar da canimiz cikiyor.emzik,biberot de suede sisesi,biberon,sac fircasi bir bir yok oluyor.digerleri bulundu ,mesela firca oturagin icinden cikti.ama biberon 2 gundur kayip icindeki artik kokmus oldugunu tahmin ettigim meyva suyu ile beraber...aklima gelen heryere baktim,yok yok..

1 Comments:

  • At 1:34 ÖÖ, Blogger mom said…

    he he he bizde de esya kaybolma olayi aynen boyle, ben evde birsey kayboldugunda once tugkana soruyorum artik, bayramda kolonya vericem misafirlere sise yok aradim taradim yok, arabasi var ya arkasi sopali kucuk olan onun oturdugu yerde kapakli kucuk bir hazne var oraya koymus siseyi bulunca cok gulmustuk:))

     

Yorum Gönder

<< Home