BIR VARMIIIS BIR YOKMUUUUSS,BU BIZIM HIKAYEMIZ.MINIK KIZIM GULIZ ECE VE AILEMIZIN...

Kizimin gelisimini burada sevdiklerimle paylasmak istedim.Buyudugunde Ece kizim da severek okur bunlari insallah.. Anne olmak cok zor ama bir o kadar da guzel bir duygu.Ve yasamadan da anlasilmasi imkansiz.Ben de annemi kendim anne olduktan sonra anlamaya basladim diyebilirim.Umarim kizim beni o kadar bekletmez anlasmak icin:)) Haa tabii benden de duygular,dusunceler,yasantimdan izler bulacaksiniz,ve sizinle paylasmak ayri bir keyif verecek bana. Sevgiyle Kalin.... Gul ve Guliz Ece(zuzucugum)

Cuma, Aralık 16, 2005

IYI KI DOGDUN EEECEEEE :)

Dedesinin dogumgununde ogrenmis.Habire dogumgunu melodisini soyluyor.
IIIKIDOOODOOVAAAVAAAA diye birsey cikiyor ses olarak ,ama melodi ayni:)
sonra alkisliyor,mumu ufluyor ve pastayi yiyor:) biz dogum gunumuzu her gun kutluyoruz..

5 Comments:

  • At 9:18 ÖS, Blogger gulece said…

    PEK HEVESLI BIZIMKI PASTAYA MUMA:)
    IYI KI VARLAR GERCEKTEN SERIFECIM,HEP OLSUNLAR,ONLAR HAYATLARIMIZIN ISIGI OLDULAR..
    GUL

     
  • At 4:26 ÖÖ, Blogger gulece said…

    evet momcum.yakinda baslar tugkis de.ama once eve pasta-mum almaniz lazim ki alissin coocuk:)

     
  • At 6:31 ÖÖ, Blogger ece said…

    :) oh ne güzel iyi o zaman bizde doğum gününü kutluyoruz Adaşımın :))
    iyi ki doğdun Ece'cim
    sevgiyle kal...
    Ece & Rüzgar

     
  • At 7:09 ÖÖ, Blogger sevil said…

    ne şirinler dimi bayiliyorum bunlara ay ben hepsini seviyorum tek tek valla sanki birsuru cocucum varmis gibi geliyor bana

     
  • At 7:20 ÖÖ, Blogger gulece said…

    ECE VE SEVIL
    SAGOLUN KIZLAR
    SEVILCIM BANA DA OYLE GELIYOR,BIRSURU COCUGUM VARMSI GIBI,VE COK MUTLUYUM BUNDAN..
    ECE MERHABA,SENI BLOGUMDA GORMEK COK HOSUMA GITTI,BENIM ECE KIZIM 17 SUBAT DOGUMLU,BIZ ON KUTLAMA YAPIYORUZ HER PASTADA:))
    SEVGILER

     

Yorum Gönder

<< Home