BIR VARMIIIS BIR YOKMUUUUSS,BU BIZIM HIKAYEMIZ.MINIK KIZIM GULIZ ECE VE AILEMIZIN...

Kizimin gelisimini burada sevdiklerimle paylasmak istedim.Buyudugunde Ece kizim da severek okur bunlari insallah.. Anne olmak cok zor ama bir o kadar da guzel bir duygu.Ve yasamadan da anlasilmasi imkansiz.Ben de annemi kendim anne olduktan sonra anlamaya basladim diyebilirim.Umarim kizim beni o kadar bekletmez anlasmak icin:)) Haa tabii benden de duygular,dusunceler,yasantimdan izler bulacaksiniz,ve sizinle paylasmak ayri bir keyif verecek bana. Sevgiyle Kalin.... Gul ve Guliz Ece(zuzucugum)

Perşembe, Aralık 15, 2005

Misafir Sezonunu Actik:)

Bodrum'dan geldigimden beri evi derleyip toparlamakla ugrastigim icin misafire pek zaman ayiramamistim.Gecenlerde sezonu bombardimanla actik:)
Once bayramda gelen giden oldu.Ardindan kuzenler,yegenler ve annemler topluca geldi.Gecen cumartesi universitedn arkadaslarim geldi.Uc gun sonra Sali gunu,annemin arkadasi Vahide Teyze,annesi ve Cumhur amca geldiler Ece sevmeye:)
Bugun birazdan kayinvalidem gelecek,izindeymis.O Ece ile oynarken ben de utu yapacagim.Hic de sevmem utuyu,ama elim mecbur artik daha da erteleyemem.Cumartesi gunu de Cok sevdigim arkadasim Berna,Mustafa ve kizlari Nehir gelecekler.Aralari 4 ay,bebeklik arkadasi olacaklar Ece ile.Cok seviniyorum buna.Insallah bizim gibi iyi anlasirlar.Aslinda Ece'nin bir suru 13 bebeklik arkadasi daha var,guzelbebekler grubundan.Biz elimizden geleni yapacagiz,buyuduklerinde onlar da arkadasliklarini surdururler insallah.Sonra Ozlem'in bebegi Deniz var.Bir de alt komsum Cigdem hanimin Emre si.Hele onunla 40 lari karisti,10 gun aralari var.Demin indim ona,oynadilar biraz.Ama daha tam beraber oynamak bilmiyorlar.bir sevip bir top patlatiyorlar:)Emre'nin bir de abisi var Mert,ilkokul sonda ,ondan biraz sert yapmayi ogrenmis,Ece de sasirdi:)
Neyse konu nereden nereye geldi.Misafir sezonum acildi.Sırada Sevilay ve Cemile,sonra da Kentbank grubu var.Komsularimi da cagiricam yakin zamanda.Sizi de beklerim efendim:)

3 Comments:

  • At 6:06 ÖÖ, Blogger mom said…

    he he bizde siraya girelim bari hangi gune vericeniz?:)
    utu yapmaktan bende nefret ediyom utu yapan robot icat etseler ne gusel olurdu...

     
  • At 7:20 ÖÖ, Blogger sevil said…

    kolay gelsin gulcum sana misafir agarlamakta, utu yapmakta cok zor ama biri zevkli is digeri cok zevksiz

     
  • At 5:46 ÖÖ, Blogger gulece said…

    UTU EN NEFRET ETTIGIM SEY KIZLAR VALLA.MISAFIR GUZEL TABI,ONSUZ OLMAZ.SIZ DE GELIN TABI,BEKLIYOMM:)
    GUL

     

Yorum Gönder

<< Home