BIR VARMIIIS BIR YOKMUUUUSS,BU BIZIM HIKAYEMIZ.MINIK KIZIM GULIZ ECE VE AILEMIZIN...

Kizimin gelisimini burada sevdiklerimle paylasmak istedim.Buyudugunde Ece kizim da severek okur bunlari insallah.. Anne olmak cok zor ama bir o kadar da guzel bir duygu.Ve yasamadan da anlasilmasi imkansiz.Ben de annemi kendim anne olduktan sonra anlamaya basladim diyebilirim.Umarim kizim beni o kadar bekletmez anlasmak icin:)) Haa tabii benden de duygular,dusunceler,yasantimdan izler bulacaksiniz,ve sizinle paylasmak ayri bir keyif verecek bana. Sevgiyle Kalin.... Gul ve Guliz Ece(zuzucugum)

Salı, Aralık 27, 2005

OZLEDIM COK OZLEDIM

Aah ozledim, cok ozledim..Zuhal Olcay'in boyle bir sarkisi vardi,birden dilime dolandi.Yoncacan'in blogunu okurken aklima geldi birden,ah neler yapardim ben eskiden diye...
Oncelikle cok yogun calisirdim.Bankadan erken ciktigim gun sayiliydi,
ama gencmisiz iste enerjimiz isle bitmiyormus ki cikista da muhakkak birseyler yapardik,cuma- cumartesi banko disarida olurduk.bol gezer,bol eglenirdik.
Istiklal Caddesini,Cicek Pasajini,Sultanahmet Meydanini,ozellikle Yesil Ev'i,Ortakoy'u,Polonezkoy'u ve ozellikle Leonardo 'yu ,the Marmara'nin roofunu,Eminonu meydanini,dilenci vapuru ile ciktigimiz yali kesif gezilerini,gecesini gunduzunu hepsini hepsini kisacasi Istanbul'u ozledim ben..
Isin komik tarafi hala Istanbul'da yasiyor olmam.Bu ozlemimi deprestiren ise ORGANIZE ISLER filmi oldu.Ne guzel panoramik goruntuler vardi,bayildim,
filmden cok goruntulere bayildim.Film de eglendirdi beni,cok gulmesem de cok eglendim,rahatladim.Fİlmin sonundaki Nil'in sarkisi da cok sevimliydi.
Nereden nereye atladim..
Neyse,tum bunlari ozledim de neden tekrar yapmiyorum firsatim varken? Yapamiyorum ,cunku evde minik bir canli buyutuyorum:) ECE...22 aylik bebegi ha deyince birakip birakip ozlemim geldi,gidericem diye oradan oraya dolasmam
takdir edersiniz ki ihtimal disi.Ama tabi imkansiz degil.sadece eskisi kadar
hur ve bagimsiz degilim,o kadar.
Eskiden olsaydi,o ozgur willy gunlerimde,bir seyin beni eve baglayacagini biri soyleseydi sadece guler gecerdim.Ama oluyormus,hem de kendi istegimle,severek.Ne kadar disarida biraktiklarimi ozlesem de istekle iceride kalinabiliyormus.
Hep boyle surer mi bilmem tabi.Bu konudaki tecrubem
su anda 22 ayla sinirli cunku.Ama Ece'nin bana bagimliligi gunbe gun azaliyor ki bu da benim acimdan sevindirici..
Ne cok seyahat de ederdim ben eskiden,gencken:) anne olunca bir olgunluk geliyor insanin uzerine.Iyi ki o ruh haliyle gezmisim bir suru yeri,gokkusaginin pesinden kosmus,ayisiginda Moonlight Sonat i dinlemisim ,simdi de yapabilirim tabii bunlari ama anne halimle olacagi icin cok farkli algilarim diye dusunuyorum(mesela Ece bizimle birlikte ise yatma saatine ne kadar kaldi diye saate bakarak,sutu nerede isitabilirim diye dusunerek,eger yanimizda degilse de huzursuzlukla acaba beni ozlemis midir ,acaba uyuyor mudur,ne yapiyordur simdi diye dusunmekten ortamin
zevki rezil olur)
Velhasil hersey zamaninda guzel.Bundan sonra da gezilerim,seyahatlerim olacak elbet.Ama iyi ki o ozgurlugu tatmisim,yasamisim diyorum.
Hep elimde listelerle dolasir oldum.Alinacaklar listesi,yapilacaklar listesi,hazirlanacaklar listesi vsvsvs
Bu da almayi istedim son albumler listesi:
.Candan Ercetin in son albumu
.Erol Evgin'in nostalji albumu
.Ferhat Gocer'in albumu

Ve ilk firsatta gidilecekler listesi:
.Sultanahmet ve Eminonu(bakalim ne zaman firsat bulacagim)
.Selanik(Baba tarafimin goctugu yeri cok merak ediyorum,endaksi:))
.Karadeniz turu(baharda guzel oluyormus)
.Canakkale,Assos(ozellikle sehitlik)

gitmeyi hayal ettigim yerler Listesi:.Londra,Paris,Viyana,Roma,Madrid,ve Tokyo(ilk agizda bunlar,hayal stogunu bunlari gerceklestirince arttiracagim kademeli olarak:)

Bitmez listelerim bitmez benim:)
Ama en guzel listeler sonu gelmeyen Ece'ye alinacaklar listesi oluyor.
Ufacik seyin (3 ay once 12 kg idi)yedigi ,giydigi ne kadar der bilmeyenler,ama bilenler de bilir,bitmiyor o listeler:) portakal,buyumix,elma,havuc,cikolata,yogurt,sut,emzik,bez,zeytin,yumurta,
surekli ona calisiyoruz,cok yiyen bir cocuk da degil,ama anlamiyorum nasil bitiyor,ben mi yiyorum ne:)
Simdi de yeni yil yaklasiyor,hediye mevsimi geldi,onun listesi var onumde.Kime ne alinacak..en zevklisi de bu oluyor,alacagin kisinin neden hoslanacagini dusunerek o magaza senin bu benim gezmeler.
bu yilbasini evde karsilayacakmisiz Ece muhalefetinden dolayi.Bunun da ayri bir listesi olacak o zaman.Ne yiyecegiz ve ne alacagiz listesi.Sus de alayim dimi o zaman.
sizce ben kafayi yer miyim bu liste mevzuundan..

2 Comments:

  • At 10:09 ÖS, Blogger mom said…

    super yazi cok zevkliydi:) ee edebiyat okuyunca bir baska oluyor demek ki:)
    c.o(cocuktan once) c.s (cocuktan sonra) donemi basladi bizde artik minik canavarlarimiza da uyan gezi programlari hazirliycaz:)

     
  • At 1:24 ÖÖ, Blogger gulece said…

    TESEKKURLER MOM.GECE UYKUM KACINCA ILHAM PERISI ILE BULUSTUM:)SIMDI KORLER SAGIRLAR MUHABBETI OLACAK AMA BEN DE SENINKILERI COK ZEVKLE OKUYORUM.

     

Yorum Gönder

<< Home