BIR VARMIIIS BIR YOKMUUUUSS,BU BIZIM HIKAYEMIZ.MINIK KIZIM GULIZ ECE VE AILEMIZIN...

Kizimin gelisimini burada sevdiklerimle paylasmak istedim.Buyudugunde Ece kizim da severek okur bunlari insallah.. Anne olmak cok zor ama bir o kadar da guzel bir duygu.Ve yasamadan da anlasilmasi imkansiz.Ben de annemi kendim anne olduktan sonra anlamaya basladim diyebilirim.Umarim kizim beni o kadar bekletmez anlasmak icin:)) Haa tabii benden de duygular,dusunceler,yasantimdan izler bulacaksiniz,ve sizinle paylasmak ayri bir keyif verecek bana. Sevgiyle Kalin.... Gul ve Guliz Ece(zuzucugum)

Pazar, Aralık 25, 2005

Birikti,biriktiiii




Ah epeydir yazamadim.Birikti yazacaklarim.Oncelikle kotu haber:Arabama Sut kamyonunun kapagi carpti:( Allahtan biz icinde yokken ,araba kendi halinde masum masum bizi beklerken olmus kaza..Zaten biz icindeyken olsaydik diye dusununce bile tuylerim urperiyor.cunku minik minik cam kiriklari arabanin heryerine hatta sevgili zuzumun koltuguna bile gelmis:(( Neyse cana gelecegine mala gelsin diyoruz..
sonraki haberler kizimla ilgili :
-Top oynamayi cok seviyor.Ama havadan top atmayi yasakladim ona.simdi beni taklit ediyor haspam,ellerine iki yana acip "hava yok" diyor sonra yine pat havaya top:)Ben de onu halida yere kistirip gidikliyorum,oyle guzel kahkahalar atiyor ki aaah ah.keske diyorum hayatimizin bu en guzel zamanlarini hatirlayabiliyor olsaydik...
-Bize cay ve kahve icirtmiyor.Hemen gelip o da istiyor,day ve kaave:) Ben de careyi ihlamurda buldum,istedikce veriyorum,iciyor:)
-Telefonla cok hasir nesiriz,kime cektiyse hehe.eline ahizeyi alip aciyor,tuslara basiyor gelisiguzel,ve "dedeee,annannee"diyor.Ben de dogru numarayi cevirip verince aliyor sazi eline.kah dolasarak kah yatarak ayaklari havaya dikip bidir bidir biseler anlatiyor,dede ile anneanne zevkten dort kose tabi.anlamli kelimeleri arasinda anlamsizlar bol bol kol geziyor:" dede eve.hımmm.baba agmu yiyo.eve.iyi.maamu.oynuyoo.bop,bebe.dut dut.hımm...hocaca.bay bay"boyle birseyler:) ama hepsi anlamli aslinda.kimisini ben anliyorum,kimisini ben bile anlamiyorum.konusurken oyuncaklarini goruyor mesela,maamu ,bop diyor(maymun,top)sonra tv de Aliye dizisini goruyor Arda bebek ve araba oynuyor,onu soyluyor
-Al degistirmekten hic mi hic haz etmiyor.hele de uyku gelmisse aman aman degmeyin ona,kakali kakali yatacak:( Ben de once birkac oyuncaginin altini bagliyorum,o zaman razi oluyor ."Bak Po 'nun ,mee nin alti baglandi ,sira sende diyince yine de bir oyuncagi daha getiriyor,sonra kendi de yatiyor mata:)
-Haa bir de uyku faslimiz var.Uykularimiz bir duzen aldi cok sukur.Oglen kendi uyuyor.Gece ise yine uyuyana kadar bekletiyor beni odasinda,ama uyuyor ya raziyim.Gec de olsa..Onu da duzenleyecegiz yavas yavas.Bende bu azim varken:)Saka bir yana cidden 12 de uyuyan bir cocugu gece oyalamak cok zor oluyor,ve kendime ayiracagim hic zamanim olmuyor.Babasi memnun,sikayeti yok,ne kadar gorsem kardir diyor,ama ben coook yoruluyorum sabahtan geceye..Neyse "Haydi Ece,uyku vaktii"diyince kapiyor iki uc oyuncagi kosuyor odasina(buyuk gelisim,masallah diyin)
hemen oyuncaklari yatagindan iceri atiyor,sonra da kendini koymam icin bana isaret ediyor.ama iceride onlarla oynamaya baslayinca bana soldan soldan geliyorlar tabi:)
Gecen aksam aklima geldi basladim saymaya:"Bak Ece butun arkadaslarin uyuduuu
.Emre uyudu
.Batu uyudu
.Ipek uyudu
.Irıs uyudu
.Burcu uyudu
.Tugkis uyudu
.Yagmur uyuduu
.Erenay uyuduu
.Doga uyuduuuu
.o uyudu bu uyudu derken bu mayisti,tam sesi kesilip ben de hah uyudu diye sevinirken kizim basladi
.anneee uyuduu
.meee uyuduuu
.poo uyuduu
.ede uyuduuu
ben hic ses cikarmadim,baktim uyudu hakikaten.masal gibi geldi kizima,tavsiye ederim uykusuz bebis annelerine:))
artik her aksam yapiyoruz bu seremoniyi.
-Saklama huyumuz iyice gelisti.Ama kesfettim.iki saklama yeri var:Biri Playskool arabanin on gozu.Oburu de oturaginin ici:)))Simdilik oturagi kullanmadigimiz icin ellemedim.Birsey kaybolunca direk bu iki yere bakiyorum..

Bu arada ben de Ece uyuduktan sonra genellikle 12 30-01 00 arasi yatakta kitap okuyorum.En son Ahmet Altan'in "En Uzun Gece" si bitti.Gruptan arkadaslarla birlikte okudugumuz icin su anda yorum yapamiyorum.Herkes bitirince yazacagim buraya da..

2 Comments:

  • At 7:58 ÖÖ, Blogger sevil said…

    tatlı ececik neler yaparmıs neler uzun uzun anlatmıs annesi. buyuk zevkle okudum bende

     
  • At 3:48 ÖS, Blogger gulece said…

    ben de buyuk zevk aliyorum hem yazarken ,hem paylasirken hem de sizlerinkilerin maceralarini okurken sevilcim..

     

Yorum Gönder

<< Home