BIR VARMIIIS BIR YOKMUUUUSS,BU BIZIM HIKAYEMIZ.MINIK KIZIM GULIZ ECE VE AILEMIZIN...

Kizimin gelisimini burada sevdiklerimle paylasmak istedim.Buyudugunde Ece kizim da severek okur bunlari insallah.. Anne olmak cok zor ama bir o kadar da guzel bir duygu.Ve yasamadan da anlasilmasi imkansiz.Ben de annemi kendim anne olduktan sonra anlamaya basladim diyebilirim.Umarim kizim beni o kadar bekletmez anlasmak icin:)) Haa tabii benden de duygular,dusunceler,yasantimdan izler bulacaksiniz,ve sizinle paylasmak ayri bir keyif verecek bana. Sevgiyle Kalin.... Gul ve Guliz Ece(zuzucugum)

Cuma, Aralık 30, 2005

31 ARALIK 2004



BU DA 2004 UN SON AKSAMI CEKILEN RESIM.AH KIZIMIN HIC SACI YOKMUS.TAKKE DUSTU ,KEL GORUNDU MISALI OLMUS:)VE NE KADAR KUCUKMUSSSS

7 Comments:

  • At 2:45 ÖS, Blogger mom said…

    HEPSİ BEBEKLİKTEN CİKİP KOCAMAN ADAM OLDULAR SAKA MAKA. ECECIGIMDE BUYUDU ABLA OLDU BELKI KARDES ADIMLARI ATILIR 2006 DA:))

     
  • At 2:46 ÖS, Blogger mom said…

    Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

     
  • At 4:40 ÖS, Blogger gulece said…

    hep bu Ebru,Cigdem ve Aysegul'Un yuzunden:) bu gidisle hepimiz havaya girip bebek patlamasi yapacagiz hihohahayt

     
  • At 3:33 ÖÖ, Blogger Annelog Atölye said…

    Çok şeker çıkmııış:) Benim kızımı da, saçları çok az olduğu için, hep erkek sanırlardı, sinir olurdum. Sonra sürekli pembe giydirmeye başladım. Artık kızım da başka renkleri çok zor beğeniyor:)

     
  • At 5:04 ÖÖ, Blogger Aslı Cin said…

    Ne kadar da çabuk büyüyorlar değilmi? Mucize gibi bir şey.Bugün pzts ve ben bebeğimi çok özledim.

     
  • At 12:13 ÖÖ, Blogger gulece said…

    ANNELOG AYNEN BIZDE DE OYLE.BU RESIMDE ELBISE GIYMIS OGLAN COCUGU GORUNUMUNDE(YAPRAGIN DEYIMI)
    AMA SIMDI SACLAR UZADIKCA KUCUK HANIM OLUYOR KIZIM.BEN HER RENK GIYDIRMEYE CALISIYORUM AMA ISTER ISTEMES AGIRLIK PEMBEYE KACIYOR:)
    ASLIKCIN BUYUYORLAR MUCIZE HAKIKATEN.OZLENMEZ MI BEBISLER,AMA SENINKI BIRAZ UZUN ZURMUSE BENZIYOR? BU ARADA HOSGELDIN SAYFAMA:)

     
  • At 3:53 ÖS, Blogger gulece said…

    GERCEKTEN UNUTULUYOR.HALA KUCUK TABI AMA O RESIMLERI GORUNCE NASIL DA BUYUMUS OLDUKLARI NET BIR SEKILDE ANLASILIYOR.BASTA SAC GOSTERGE TABI,KIZ OLDUKLARI ORTAYA CIKTI:)

     

Yorum Gönder

<< Home