BIR VARMIIIS BIR YOKMUUUUSS,BU BIZIM HIKAYEMIZ.MINIK KIZIM GULIZ ECE VE AILEMIZIN...

Kizimin gelisimini burada sevdiklerimle paylasmak istedim.Buyudugunde Ece kizim da severek okur bunlari insallah.. Anne olmak cok zor ama bir o kadar da guzel bir duygu.Ve yasamadan da anlasilmasi imkansiz.Ben de annemi kendim anne olduktan sonra anlamaya basladim diyebilirim.Umarim kizim beni o kadar bekletmez anlasmak icin:)) Haa tabii benden de duygular,dusunceler,yasantimdan izler bulacaksiniz,ve sizinle paylasmak ayri bir keyif verecek bana. Sevgiyle Kalin.... Gul ve Guliz Ece(zuzucugum)

Cuma, Aralık 30, 2005

GULE GULE 2005

myspace

christmas images


Nasil cabuk gecti koca bir yil.Daha dun gibi 2005 yili icin yeni yiliniz
kutlu olsun mesajlarinin havada ucustugu..Omur de boyle geciyor iste,elimizden kayarak.Gecen yillar eklenen aci tatli olaylarla bizi olgunlastiriyor..
Onemli olansa nasilsa gececek olan hayatlarimizi olabildigince istedigimiz
gibi yasayabilmek.Oyle olunca bosa gecmis olmuyor yillar pesisira..
Gecen yilbasi minik kizim henuz 10 aylikti,daha yurumuyordu,elinden tutunca
yardimla gidiyordu.simdi duz duvara tirmaniyor,22 aylik kocaman bir cocuk
oldu,2 ay sonra 2.yasini kutlayacagiz insallah.(hala bebek bebek geliyor bana
ama)
Hayatimi Ece'den once(E.O.) ve Ece'den sonra(E.S.) olarak iki bolume ayirdim.2004 subat sonrasi Ece ile birlikte gecirdigim yillar..Buyuk sevincler,buyuk mutluluklar,buyuk kisitlamalar,buyuk zorluklar ama sonra yine buyuk mutluluklar,buyuk sikintilar ama sonra yine buyuk mutluluklar...Kizimin bir
gulucugu herseyi unutturmaya yetiyor zaten..Allah onun gulen yuzunu heppp guldursun.Annem bana hep guleyim diye ismimi koymus ben de kizima on isim olarak koydum ki o da hep gulsun,insallah...
Konuyu dagitmayalim,2005 in getirdigi guzelliklerin bir kismi cevremdeki cocuklarimizin yasgunleri,aramiza yeni katilan bebekler: Deniz,Ada,Pelin ve Mina bebekler,
en uzucu olani ise cok sevdigim grubumun uyesi canim arkadasim Senay'in bir trafik kazasi ile aniden bizi birakip gidisi...

aldigim son cok guzel haber ise Cemile'cigimin hamilelik haberi..Allah saglikla kucagina almasini nasip eder umarim oglunu..

bizim kucuk dunyamizdaki guzellikler de Ece'min 1.yasini kutlamamiz, yurumesi, konusmasi vs oldu..Bu kucuk mutluluklar kocaman kocaman gulucukler olusturdu dudaklarimizda..

2006 icin kucuk hedeflerimiz bile var:) Hain bezlerden kurtulmak en basta geliyor mesela..Sonra da 2.yasgunu kutlamamiz..Kendim icinse belki artik 2006 sonuna dogru is hayatima geri donerim diye dusunuyorum,ama tam da kesin degil,bakalim zaman gosterecek..

Yarin kizimin 2005 sonu resmini cekecegim,2004 sonu resmi ile birlikte gonderecegim,bakalim fark farkediliyor mu:)

Hepimize mutlu yillarrrrrr

bugun cok isim var,yemekler pisecek,tatlilar yapilacak,ev suslenecek,kizim
ve ben bici bici yapacagiz,vsvsvs ama hepsi hepsi buyuk keyifle yapilacak
isler,bana kolay gelsinnn

Sevgiler

2 Comments:

  • At 2:48 ÖS, Blogger mom said…

    2006 YILI HEPIMIZ ICIN HAYIRLI OLUR INSALLA, SENAYIMIZ GITTI EVET AMA HEP BIZIMLE OLUCAK...

     
  • At 4:39 ÖS, Blogger gulece said…

    evet canim,bir gun bulusacagiz zamani gelince...

     

Yorum Gönder

<< Home