BIR VARMIIIS BIR YOKMUUUUSS,BU BIZIM HIKAYEMIZ.MINIK KIZIM GULIZ ECE VE AILEMIZIN...

Kizimin gelisimini burada sevdiklerimle paylasmak istedim.Buyudugunde Ece kizim da severek okur bunlari insallah.. Anne olmak cok zor ama bir o kadar da guzel bir duygu.Ve yasamadan da anlasilmasi imkansiz.Ben de annemi kendim anne olduktan sonra anlamaya basladim diyebilirim.Umarim kizim beni o kadar bekletmez anlasmak icin:)) Haa tabii benden de duygular,dusunceler,yasantimdan izler bulacaksiniz,ve sizinle paylasmak ayri bir keyif verecek bana. Sevgiyle Kalin.... Gul ve Guliz Ece(zuzucugum)

Perşembe, Mart 09, 2006

OYUNCU ZUZU HANIM

ARTIK BUYUDUK, ARKADASIMIZ VARSA ONUNLA,YOKSA KENDI KENDIMIZE GUZEL OYNUYORUZ.GORUNCE COK SEVINIYORUM BEN DE.LEGOLARIMIZLA EVLER,TRENLER YAPIYORUZ,PUZZLE LARIMIZI YAPIYORUZ, OYUNCAK ARKADASLARIMIZA SUTLU KAHVELER IKRAM EDIYORUZ VSVS
BUNLAR DA RESIMLERIMIZ..

5 Comments:

  • At 11:03 ÖÖ, Blogger Yaprak Çetinkaya said…

    yemezler senin o hanımefendi havalarını ececiiiiiiiiiim :)))
    öpüyorum seni cok cok

     
  • At 11:30 ÖS, Blogger mom said…

    ne gusel kendi kendine oynamasi aferin ececigime annesi de iftira atiyo huysuz, yemiyo bilmemne diye cik cik cik

     
  • At 12:08 ÖÖ, Blogger gulece said…

    yagmurun annesi ile mom a,
    valla cici kiz kiayfetleri giydirnce pek seker oluyor ama oyuna dayanir mi,duz duvara tirmanirken hic yakismiyor elbise giymis oglan cocuklari gibi oluyor:)
    hastayken huysuz ok ama normalde diil be momcum sen de bana iftira atmissin simdi.normalde yaramaz bir melegim var benim:)yemiyo da demiyourm artik ne yerse yiyor aaa yedigi onunde yemedigi ardinda napiim dimi:)
    biz de optuk sizi

     
  • At 5:34 ÖÖ, Blogger Annelog Atölye said…

    Çok mu hareketli ki? Aaa hiç göstermiyo, şeker şeker poz vermiş:))

     
  • At 5:43 ÖÖ, Blogger gulece said…

    YAA ANNELOG,
    BAYAGI BIR HAREKETLIYIZ SORMA.SOYLE SOLIIM KAC AYDAN BERI MAMA SANDALYESINIE DE OTURMUYOR VE ISKEMLEDE OTURUP MAMA YEDIGI BILE GORULMUS DEGIL,YEMEGI BILE OYNAYA OYNAYA GEZE GEZE YIYOR..OTURTAMIYORUM:)

     

Yorum Gönder

<< Home