BIR VARMIIIS BIR YOKMUUUUSS,BU BIZIM HIKAYEMIZ.MINIK KIZIM GULIZ ECE VE AILEMIZIN...

Kizimin gelisimini burada sevdiklerimle paylasmak istedim.Buyudugunde Ece kizim da severek okur bunlari insallah.. Anne olmak cok zor ama bir o kadar da guzel bir duygu.Ve yasamadan da anlasilmasi imkansiz.Ben de annemi kendim anne olduktan sonra anlamaya basladim diyebilirim.Umarim kizim beni o kadar bekletmez anlasmak icin:)) Haa tabii benden de duygular,dusunceler,yasantimdan izler bulacaksiniz,ve sizinle paylasmak ayri bir keyif verecek bana. Sevgiyle Kalin.... Gul ve Guliz Ece(zuzucugum)

Cumartesi, Şubat 11, 2006

sacmasapan bir yazi

Ufff tanrim,itiraf ediyorum iste.Ben manyagim,hatta deliyim. miyim neyim.olmasam bu saatte burada ne isim var?(saat 04 25-sabaha karsi)
haa tabi hep o supradynler yuzunden.yorgunum simdi guclu kalayim diye gece gece aldim da boyle cin oldum bu satte.hiiic de canim uyumak istemiyor.
isin kotusu ece sabah erkenden uyaninca e ben de sabahlamis bir bunyeyle yeni yatmis olursam ve o uyaninca otomatikman ben de hortlayinca halimiz nice olur..dusunmesi bile kotu.
yatayim en iyisi ben dimi.Yatayim yatayim.Ama uyku yokken de (ece uyku bitti diyor) yatmak rahatsizlik verici.gidiyim yatayim yatakta kitap okuyayim,hah bak bu iyi fikir.Hem su anda horlayarak benim sinirime dokunmakta olan sevgili esimi de basucu lambamla sabote etmis olurum hehheh
Hep boyle olurum ben.Uykum kacti mi sacmalamak da pesinden gelir iste.Okumayin en iyisi siz beni.Okumayin okumayin.Ama cok gec artik dimi.
aaa Mustak cikageldi.Uyanmis.Hee o uyurken ben uyanik oldugumdan ona yollamis oldugum sinir bozucu dalgalardan uyandi herhal.Oh olsun.Geldi,anlamsizca bakti ve donup gitti.Hakli olarak bu saatte burada olmama anlam veremedi.
Yarin bitomu gormek istiyorum,hatta onunla sinemaya gitmek,eski gunlerde-E.O.(Ece'den Once-oldugu gibi cikista bir kafede sohbet,dedikodu vs iste ..cok siradan seyler..
Artik gorusmelerimiz iki Ece arasi minik ev bulusmalarina donustu,bazen kizimi bir sureligine babasina sattigimda da biraz daha rahat sohbete gecebildik o kadar.Ve de eski havamiza giremedik dogal olarak.Umarim bu sefer dusgun orgutlenebilirim,bitomun baska bir isi olmaz ve hava da guzel olur en azindan yagmursuz olsa yeter.Hadi bakalim..

Bu da boyle bir yazi oldu valla..Ben de begenmedim,tamam,soylenmenize gerek yok.
Bitti zaten.
Ben yatmaya gidiyorum,iyi geceler..Uykuuuuu neredeysen cik.

5 Comments:

  • At 4:18 ÖÖ, Blogger gulece said…

    5 te uyuyup 10 da kalkinca sersem oldum tabi.hava da karli,planlar suya dustu:((

     
  • At 1:52 ÖÖ, Blogger sevil said…

    arada sacmalamakta guzel gulcum bak gecenin bir yarisi butun hislerinle apacik yazmissin ben hoslandim.

     
  • At 1:02 ÖÖ, Blogger Unknown said…

    Bitom, yazini daha yeni okuyabildim :( Sacmalamamissin :) guzel olmus.
    Orgutlenme seklin genelde iyi oluyor merak etme sen :) İmza Bito :))

     
  • At 1:09 ÖÖ, Blogger gulece said…

    saol bitocan:)

     
  • At 9:07 ÖÖ, Blogger Unknown said…

    sen de sagol bito :)

     

Yorum Gönder

<< Home