BIR VARMIIIS BIR YOKMUUUUSS,BU BIZIM HIKAYEMIZ.MINIK KIZIM GULIZ ECE VE AILEMIZIN...

Kizimin gelisimini burada sevdiklerimle paylasmak istedim.Buyudugunde Ece kizim da severek okur bunlari insallah.. Anne olmak cok zor ama bir o kadar da guzel bir duygu.Ve yasamadan da anlasilmasi imkansiz.Ben de annemi kendim anne olduktan sonra anlamaya basladim diyebilirim.Umarim kizim beni o kadar bekletmez anlasmak icin:)) Haa tabii benden de duygular,dusunceler,yasantimdan izler bulacaksiniz,ve sizinle paylasmak ayri bir keyif verecek bana. Sevgiyle Kalin.... Gul ve Guliz Ece(zuzucugum)

Cumartesi, Ocak 28, 2006

KOLA ILE SARHOS OLUNUR MU?

sanki sarap icmisim gibi oldum ehehe
olur olmaz gulmeler ve sebebsiz keyiflenme basladi
sebebi:epeydir agzima koymadigim bir kutu light kola
daha bitmedi bile
yaninda da pizzaaaaaaa,o light diil tabi:))
orta boy,6 dilim,salamli yesil zeytin ve yesil biberli
italyan mucizesi...
fonda kugu golu..
kizimin barbiesinden geliyor
birlikte yedik,ece de pizza yedi
tabi zeytinlerin askina..ama olsun arada peynirinden de gitti
mideye ooohhh
oncesinde mercimek yemegi de yedik
veeee muzzzz
bugun asti kizim kendini
ay dualarim kabul mu oldu ne
ve ben de mutluluk sarhosu mu oldum ne:)))
aaaaa bu kim yaa
ay tabi
benim kucuk bi kizim var ya
mama sonrasi atinin uzerinde uyuyakalan
uyanmis da yanima gelmis
bir an oyle havadan cikmisim kiiiiii
sarhosluktan
unutmusum anne oldugumu!!!
ama unutulur mu hic
geldi minik minik adimlarla, bakti ilgilenmiyorum ,yaziyorum,
kafama memesini firlatti, ISTE BAK ANNEEEE dedi
kibar kizim :)
mutluluk kavramim da degisti..
ama mutluyum iste mutluyummm
ay ne guzel oldu,yazimi cok begendim,bloguma da koyayim
bu ne anlamsiz sacma yazmis diyenlere saygi duyarim
hangisinde mutluluk hormonu vardi acep bunun
ammaaaaan ne onemi var
mutluyum ya,daha neee,iste bu kadar.kizim saglikli,ben saglikli
,kizim guluyor,daha otesi yok.baska hicbirseyin onemi yok.
BIR HAFTADIR DISARI CIKMAMIS OLMAMIN DA HIIIIC
ONEMI YOKKKK

7 Comments:

  • At 2:02 ÖÖ, Blogger Annelog Atölye said…

    Merhaba:)çakır keyif mutluluk arada hepimize lazım. Yazın da çok güzel olmuş, ellerine sağlık:) Ece'yi öpüyorum.

     
  • At 5:28 ÖÖ, Blogger gulece said…

    cok tesekkurler annelog,kola ile bu kadar yazmisim,alkol alsam tutma beni:))

     
  • At 12:35 ÖÖ, Blogger Unknown said…

    Ben yorumda bulunmayacağım :))))

     
  • At 12:38 ÖÖ, Blogger Unknown said…

    Son zamanlarda okuduğum en keyifli yazı :)) enter yapınca hoop mesaj yanıyında :))) o yüzdnen satır satır oldu Canımcım :(((

     
  • At 1:58 ÖÖ, Blogger gulece said…

    olsun bitocum,keyifli bulduguna sevindim.yazarken de epey keyifliydim dogrusu..

     
  • At 5:48 ÖÖ, Blogger mom said…

    hehe bende bir zamanlar koladan sarfos olurdum, yazin cok gusel olmus degisik bir tazr bence bu tarz yazmaya devam etmelisin:)

     
  • At 4:56 ÖÖ, Blogger gulece said…

    sagol momcum begendigine sevindim

     

Yorum Gönder

<< Home