BIR VARMIIIS BIR YOKMUUUUSS,BU BIZIM HIKAYEMIZ.MINIK KIZIM GULIZ ECE VE AILEMIZIN...

Kizimin gelisimini burada sevdiklerimle paylasmak istedim.Buyudugunde Ece kizim da severek okur bunlari insallah.. Anne olmak cok zor ama bir o kadar da guzel bir duygu.Ve yasamadan da anlasilmasi imkansiz.Ben de annemi kendim anne olduktan sonra anlamaya basladim diyebilirim.Umarim kizim beni o kadar bekletmez anlasmak icin:)) Haa tabii benden de duygular,dusunceler,yasantimdan izler bulacaksiniz,ve sizinle paylasmak ayri bir keyif verecek bana. Sevgiyle Kalin.... Gul ve Guliz Ece(zuzucugum)

Perşembe, Ocak 19, 2006

BULUSMA



Bayramdan sonraki cumartesi gunu Berna nin evinde bir mini bulusma yaptik. Berna,Serife,Yaprak ve ben..
Kizlarimiz oynadilar,cigliklar attilar,agladilar,isirdilar,bir oyuncagi paylasamadilar velhasil cook guzel eglendik:)
Saka bir yana, bebegimin bebeklikten arkadaslari olmasi benim cok hosuma gidiyor,ve cok isterim buyudugunde de arkadas kalmalarini.Insallah..
Resmi Yaprak cekmis,cok hosuma gitti.Soldan say:Nehir,Ece,Doga ve Yagmur (Kizimin diliyle soylersek Hehii,Ede,Dova ,Yaagmuu)

2 Comments:

  • At 1:58 ÖÖ, Blogger mom said…

    Biz gelemedik bu bulusmaya buhuuuuuuuuu cok kiskandim simdi....

     
  • At 3:28 ÖÖ, Blogger gulece said…

    bu mini bulusma idi a canim zaten,bir dahakine insallah.

     

Yorum Gönder

<< Home