BIR VARMIIIS BIR YOKMUUUUSS,BU BIZIM HIKAYEMIZ.MINIK KIZIM GULIZ ECE VE AILEMIZIN...

Kizimin gelisimini burada sevdiklerimle paylasmak istedim.Buyudugunde Ece kizim da severek okur bunlari insallah.. Anne olmak cok zor ama bir o kadar da guzel bir duygu.Ve yasamadan da anlasilmasi imkansiz.Ben de annemi kendim anne olduktan sonra anlamaya basladim diyebilirim.Umarim kizim beni o kadar bekletmez anlasmak icin:)) Haa tabii benden de duygular,dusunceler,yasantimdan izler bulacaksiniz,ve sizinle paylasmak ayri bir keyif verecek bana. Sevgiyle Kalin.... Gul ve Guliz Ece(zuzucugum)

Cumartesi, Şubat 11, 2006

ECE'NIN ARKADASLARI GELDII:))




Dunden beri hummali bir calisma gerceklestirip evimizi toparladik, onemli misafir icine
cikacak hale getirdik,ve bugun kizimin guzel bebek arkadaslari geldi,evimizi senlendirdi,renklendi,hepsine tesekkur ederiz,ayaklariniza saglik:)

Daha birkac ayliktan beri tanisiyor onlar.Ama ancak yavas yavas birlikte oynama kivamina geciyorlar ve gunbegun buyuduklerini izlemek,gelisimlerini takip etmek ve bunlari hep birlikte yapmak da ayri bir keyif veriyor bize..

Bugun de her bulusmadaki gibi ilk bir iki saati aglama,bagiris cagiris,kucak mucak,emzirme memzirme, alt malt degistirme, kavga gurultu,iki arada az sohbet-bulusmaya gelemeyen arkadaslarimizi ve tabii Senay'i konusmakla- ve iki uc lokma atistirma ile gecirdikten sonra ayrilik vaktine az kala guzel oynamaya basladilar:) sonra gidenlerin pesinden gidilmiyooo diye aglayan kizimi avutmakla bayagi ugrastim ve icini ceke ceke uyudu:)

Birlikte buyuduklerini gormek cok guzel..Umarim hep boyle surer.

Bu arada haftaya cuma iki yasimizi dolduruyoruz,inanamiyorum...

6 Comments:

  • At 2:39 ÖÖ, Blogger Annelog Atölye said…

    Süper ver herşeyi özetleyen bir resim:) Doğumgünü yaklaşıyor demek:))

     
  • At 3:53 ÖS, Blogger gulece said…

    evvveeettttttttt saol annelog..

     
  • At 1:50 ÖÖ, Blogger sevil said…

    gulcum cok guzel birgundu ver hersey mukemmeldi. guzel evsahipligin icin tesekkurler.

     
  • At 4:05 ÖS, Blogger gulece said…

    yaa ben de cok eglendim o gun sevilcim,geldiginiz icin tesekkurler

     
  • At 4:23 ÖÖ, Blogger Erenay said…

    Ay nasıl çatladım anlatamam nasıl kaçırdım ben bu fırsatı yaa dövünüp duruyorum burda. Bide bana nispet yapar gibi (ki kesin nispettir eminim)resim koymuşlar koccaman cık cık cık...

    Nagish

     
  • At 4:41 ÖÖ, Blogger gulece said…

    :)))
    alingan nagis nolucak

     

Yorum Gönder

<< Home