BIR VARMIIIS BIR YOKMUUUUSS,BU BIZIM HIKAYEMIZ.MINIK KIZIM GULIZ ECE VE AILEMIZIN...

Kizimin gelisimini burada sevdiklerimle paylasmak istedim.Buyudugunde Ece kizim da severek okur bunlari insallah.. Anne olmak cok zor ama bir o kadar da guzel bir duygu.Ve yasamadan da anlasilmasi imkansiz.Ben de annemi kendim anne olduktan sonra anlamaya basladim diyebilirim.Umarim kizim beni o kadar bekletmez anlasmak icin:)) Haa tabii benden de duygular,dusunceler,yasantimdan izler bulacaksiniz,ve sizinle paylasmak ayri bir keyif verecek bana. Sevgiyle Kalin.... Gul ve Guliz Ece(zuzucugum)

Çarşamba, Mart 01, 2006

ARAL BEBEK DUNYAYA GELDI

Onun annesi de babasi da arkadasim.Hem de dile kolay 1987 yilindan beri..Okul hayatimiz boyunca az makara yapmadik, az sey paylasmadik onlarla.Iyı gunumuz de oldu,kotu gunumuz de.Okul sonrasi kopukluklari da yasadik.Cok sik gorusemedik..Hayat gailesi icinde unutmusuz gibi olduk birbirimizi.Ama aylarca yillarca gorusmesek bile,bir gorusmede ,tesadufi bir karsilasmada hep ayni sicakligi yakaladik.
Mesela, bir gun Ismet aradi yine yillar sonra.Sene 1999.Idıl' e hamileymis,aklina ben gelmisim de aramis:)) Tabii hamileyken evde canim sikildi da aradim diyemiyor:) Sonra yine gorusmedik bir sure..
Teee 2004 e geldik,aralarda konusmusuzdur belki,hatirlamiyorum,Ece kizim dogdu.O zamandan beri daha bir sik gorusur olduk iste.Cocuklar mi bizi daha bir evcillestirdi nedir..
Neyse uzatmayayim, bu iki arkadasimin dun ikinci bebekleri dogdu:Aral bebek.
Bu guzel bebise anne babasi ablasi ve tum sevdikleriyle paylasacagi guzel gunler,guzel bir gelecek diliyorum..

1 Comments:

  • At 11:39 ÖS, Blogger gulece said…

    evet minik Aral'a uzun saglikli bir omur dilegimiz.
    gececek butun hormonal degisiklikler,yorgunluklar,uykusuzluklar.geride kalacak olan hep guzel anilari olacak.ne kadar minicikti degil mi diyeceksiniz birkac ay sonra..
    gul

     

Yorum Gönder

<< Home