BIR VARMIIIS BIR YOKMUUUUSS,BU BIZIM HIKAYEMIZ.MINIK KIZIM GULIZ ECE VE AILEMIZIN...

Kizimin gelisimini burada sevdiklerimle paylasmak istedim.Buyudugunde Ece kizim da severek okur bunlari insallah.. Anne olmak cok zor ama bir o kadar da guzel bir duygu.Ve yasamadan da anlasilmasi imkansiz.Ben de annemi kendim anne olduktan sonra anlamaya basladim diyebilirim.Umarim kizim beni o kadar bekletmez anlasmak icin:)) Haa tabii benden de duygular,dusunceler,yasantimdan izler bulacaksiniz,ve sizinle paylasmak ayri bir keyif verecek bana. Sevgiyle Kalin.... Gul ve Guliz Ece(zuzucugum)

Çarşamba, Mart 01, 2006

IKINCI YASGUNUMUZ




Gitmesin gozlerinden piril piril arzular

Eksilmesin yuzunden o tebessum ,o bahar

Tanri seni korusun,kem gozlerden saklasin

Agartmasin basini ,su gecen zalim yillar

Sen guzel bir kelebek,sen nadide bir cicek

Sana olan bu askim ,inan hic bitmeyecek..

Tuttugun altin olsun,gonlun hep neseyle dolsun

Kader hep gulsun sana,mutluluk golgen olsun

Layiksin ovulmeye,layiksin sevilmeye

Seni uzup aglatan,hasret kalsin gulmeye..

Sen guzel bir kelebek,sen nadide bir cicek

Sana olan bu askim,inan hic bitmeyecek.

....

Tam olarak duygularimi anlatan sozler,iste bu sarkinin sozleri.Birisi bana kucuk kizim dogmadan once boyle duygusal olabilecegimi soylese guler ,komik olma kuzen larry derdim:) ama oluyormus,oldu da.

Kucuk Zuzu hanim,buyudu artik. 2 yasinda oldu..Gecen yil cok daha fazla heyecanliydim,ilklerin heyecani tabi.Bu yil daha dingin,daha keyifli gecirdim kizimin partisini.O da daha bir anladi ,kendisi icin bir olaganustuluk yasandigini.Cok da hosuna gitti.Pastasini ufledi,sonra da yedi.Su aptal maytaplarin onu korkutacagini bilemedik,bilseydik aglatmazdik,o da nazarlik oldu artik:)

Seni cok seviyoruz guzel kizim.DOGUM GUNUN KUTLU OLSUN.

Annen ve Baban

4 Comments:

  • At 3:19 ÖÖ, Blogger sevil said…

    ececim nice mutlu yillara guzel gececek dogumgunlerine. butun sevdiklerinle birlikte insallah.
    sevil teyzen

     
  • At 3:05 ÖS, Blogger gulece said…

    Tesekkurler Sevil teyzem.

     
  • At 11:28 ÖS, Blogger mom said…

    ya ben su dgunu resimelrini bi turlu gorememistim, 2 yasiniz yeniden kutlu olsun ececim prensesler gibi olmus cok seker ya MAASALLAH

     
  • At 12:12 ÖÖ, Blogger gulece said…

    saol momcum, 2 yasindayiz yaa ben bile inanamiyorum

     

Yorum Gönder

<< Home