BIR VARMIIIS BIR YOKMUUUUSS,BU BIZIM HIKAYEMIZ.MINIK KIZIM GULIZ ECE VE AILEMIZIN...

Kizimin gelisimini burada sevdiklerimle paylasmak istedim.Buyudugunde Ece kizim da severek okur bunlari insallah.. Anne olmak cok zor ama bir o kadar da guzel bir duygu.Ve yasamadan da anlasilmasi imkansiz.Ben de annemi kendim anne olduktan sonra anlamaya basladim diyebilirim.Umarim kizim beni o kadar bekletmez anlasmak icin:)) Haa tabii benden de duygular,dusunceler,yasantimdan izler bulacaksiniz,ve sizinle paylasmak ayri bir keyif verecek bana. Sevgiyle Kalin.... Gul ve Guliz Ece(zuzucugum)

Çarşamba, Şubat 15, 2006

Sevgililer Gunumuz



Normal bir gun ve gece gecirdik esimle..Tek fark bugun icin ateskes ilan etmemizdi,gunlerdir soguk savasta oldugumuz icin:))
Ben yemek hazirladim, cilekli puding yapip uzerini susledim-bkz ustteki resim-
hediyelerimizi verdik karsilikli, yemegimizi ve tatlimizi yedik.Sonra kizimiz uyandi,onu yedirdik,yikadik,yatirdik ve beraberce Aliye dizisinin heyecanli bolumunu izlediiikkkkkk
:))

3 Comments:

  • At 1:52 ÖÖ, Blogger sevil said…

    pudingler nefis gorunuyooooo....

     
  • At 4:27 ÖÖ, Blogger Annelog Atölye said…

    Biz de aliye seyrettik, ben iki gözle, eşim çaktırmadan göz ucuyla:) Dizi hakkında soru sormaya bile başladı:))Pudingler güzel görünüyor:)

     
  • At 4:07 ÖS, Blogger gulece said…

    cilekli ve cikolatali olmasina ozellikle ozen gosterdim gunun anlam ve onemine binaen:)) cogumuz Aliye seyretmis anlasilan..

     

Yorum Gönder

<< Home