BIR VARMIIIS BIR YOKMUUUUSS,BU BIZIM HIKAYEMIZ.MINIK KIZIM GULIZ ECE VE AILEMIZIN...

Kizimin gelisimini burada sevdiklerimle paylasmak istedim.Buyudugunde Ece kizim da severek okur bunlari insallah.. Anne olmak cok zor ama bir o kadar da guzel bir duygu.Ve yasamadan da anlasilmasi imkansiz.Ben de annemi kendim anne olduktan sonra anlamaya basladim diyebilirim.Umarim kizim beni o kadar bekletmez anlasmak icin:)) Haa tabii benden de duygular,dusunceler,yasantimdan izler bulacaksiniz,ve sizinle paylasmak ayri bir keyif verecek bana. Sevgiyle Kalin.... Gul ve Guliz Ece(zuzucugum)

Perşembe, Mart 09, 2006

DOGUM GUNU PASTALARIMIZ

DOGUMGUNU PASTALARIMIZ..
ZUZU KIZIMIN 2.YAS GUNU GECELI 20 GUN OLUYOR,AMA DOST ES VE ESRAF KUTLAMAYA GELMEK ISTEYENLER OLDUKCA BIZ DE YENI PASTALAR URETIP YENIDEN IYI DOGDUN SARKISI,MUM UFLEME SEREMONISI YAPIYORUZ,BAYILIYOR ECE BUNA.HATTA SON BIR IKI GUNDUR BEN SUTUNU ISITMAK ICIN OCAGI ACINCA ,ATESI GORUNCE DE BASLIYOR IYI KI DOGDUUN ECEEEE SARKISINA,BU OGLEN UYUMADAN ONCE DE DUDUKLU TENCERENIN KAPAGINI ALMIS,YERE KOYMUS ,BAKTIM ONA PASTA MUAMELESI YAPIYOR.BIR GUZEL SARKISINI SOYLEDI,MUMU UFLEDI VARMIS GIBI,ELIYLE KESERMIS GIBI YAPTI VE HAM HAM HAM DIYEREK DE YEDI:) HAYAL GUCU BANA CEKMIS GALIBA:)

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home