BIR VARMIIIS BIR YOKMUUUUSS,BU BIZIM HIKAYEMIZ.MINIK KIZIM GULIZ ECE VE AILEMIZIN...

Kizimin gelisimini burada sevdiklerimle paylasmak istedim.Buyudugunde Ece kizim da severek okur bunlari insallah.. Anne olmak cok zor ama bir o kadar da guzel bir duygu.Ve yasamadan da anlasilmasi imkansiz.Ben de annemi kendim anne olduktan sonra anlamaya basladim diyebilirim.Umarim kizim beni o kadar bekletmez anlasmak icin:)) Haa tabii benden de duygular,dusunceler,yasantimdan izler bulacaksiniz,ve sizinle paylasmak ayri bir keyif verecek bana. Sevgiyle Kalin.... Gul ve Guliz Ece(zuzucugum)

Pazartesi, Mart 13, 2006

IT'S JUST ANOTHER MANIC MONDAY..



Pazartesileri oldum bittim hic sevemedim,is hayatindan kalma bir aliskanlik olsa gerek..Hala kolay adapte olamiyorum pazartesi gunlerime,bir arkadasimin salilari sallanir sevmez salilari,benim de pazartesilerim oyle.ne bir is cikar elimden,ne de disari programi yapabilirim,silkinemem bir turlu..Ancak oglen saatleri bir sekilde toparlanip topluyorum etrafi, ayibim ortulsun diye:))

Bu cumartesi ikinci yasimizin besinci pastasini ufledik:)) Impexbank tan arkadaslarim geldi,Ece 'nin yeni yasini kutlamaya.Onlarin da 4 ve 6 yaslarinda cocuklari olunca pasta hep beraber uflendi dogal olarak.Ece de uzun zamandir gormedigi ve hatirlayamayagi halde hemen adapte oldu abla arkadaslarina,ilkaaajjj,eyiiifff diye peslerinden ayrilamadi.Hele Ilkyaz'in ona ablalik yapmasina,kol kanat germesine bayildim bayildim.Elif koccaman olmus,ne cabuk buyuyorlar bu yaslarda..O da guguk kusunun cikmasini bekledi durdu yavrum,hinzir guguk da gecikince kizdi tabi:) Hatta bir ara bozulmus senin guguklu saat,cikmiyor guguk dediler,bu sefer hep beraber gozler saatte bekledik, cikti da namusumuz kurtuldu :)
Cocuklar olunca daha farkli bir boyutta oluyor sohbetler.Bu da guzel, ama yakin bir zamanda cocuklarimizi satip da bir bulusma yapalim,eski gunlerdeki gibi,onu da ozledim..
Yukaridaki resim,pasta uflerkenki pozlari.Cok sevindiler pastaya ve mum uflemeye.Cocuk olmak ne guzel, ufacik seylere sevinebiliyor,mutlu olabiliyorlar..
Bu arada dunku gazetede mite larla ilgili bir haber okudum da sinirlerim bozuldu..Evde her yerde binlercesi bir arada yasiyor ve bizim dokuntulerimizle besleniyorlarmis(kurumus derilerimizle falan) .Evi haftada bir supurmek ayda bir de dip bucak temizlemek lazimmis.Yatak odalari ve ozellikle yataklar en sevdikleri yerlermis,insanlar orada yatiyor ya ıyykkk.Carsaflari her gun duzenli havalandirmak,haftada bir de degistirmek de lazimmis.Resmi de vardi,sekiz bacakli igrenc bir mahluk..Tamam temizliyoruz ama o kadar dip bucak da degildir,bizim ev mite doludur oyyyy oyyyy kasiniyorum dunden beri:((

bu da oyle bir pazartesi yazisi oldu isteee.Ben yaptim oldu.Herseyden bir parca...

2 Comments:

  • At 4:38 ÖÖ, Blogger sevil said…

    TATLI ECECİM BENİM. NE MUTLU GORUNUYOR FOTOGRAFINDA.

     
  • At 6:44 ÖÖ, Blogger gulece said…

    cok mutlu oldu gercekten canim.pastaya ve uflemeye bayiliyor

     

Yorum Gönder

<< Home