BIR VARMIIIS BIR YOKMUUUUSS,BU BIZIM HIKAYEMIZ.MINIK KIZIM GULIZ ECE VE AILEMIZIN...

Kizimin gelisimini burada sevdiklerimle paylasmak istedim.Buyudugunde Ece kizim da severek okur bunlari insallah.. Anne olmak cok zor ama bir o kadar da guzel bir duygu.Ve yasamadan da anlasilmasi imkansiz.Ben de annemi kendim anne olduktan sonra anlamaya basladim diyebilirim.Umarim kizim beni o kadar bekletmez anlasmak icin:)) Haa tabii benden de duygular,dusunceler,yasantimdan izler bulacaksiniz,ve sizinle paylasmak ayri bir keyif verecek bana. Sevgiyle Kalin.... Gul ve Guliz Ece(zuzucugum)

Pazar, Mart 19, 2006

HAFTASONU RAPORU

Bu cumartesi benim ozgur haftamdi.Ece ile babasi ilgilendi.Ve uzun zamandan beri saat 10 30 dan 16 30 a kadar gibi uzun bir zaman sorumsuz sinirsiz gezdim dolastim .bitocuumla bulustuk,oooyle gezdik amacsizca,sonra sinemaya gittik Jim Carrey in Meet Dick and Jane filmine.Katilarak gulduk ve hicbir iz ve etkisi kalmadan ciktik:)Bazen boyle filmler acayip iyi geliyor insanin ruh durumuna..Cikista bir cafede oturduk,lafladik,dedikodu yaptik,yedik ictik ooooohhhh gel keyfim gel.
Sonra epey rahatlamis ve enerji,tolerans toplamis olarak kizima ve babasina dondum.Bunu tekrarlayacagim valla,cok ise yaradi,sanki ustumden bir elektrik yuku kalkti.Oyle 1-2 saatlik programlar yeterli olmuyormus demek.
Pazar da biraz hasta gecirdim,gicik oksurugu oldu,sinir birsey.sanirim evvelsi aksam ictigim buzlu nar suyu yapti hain..her tarafim kiriliyor:(en kotusu de gunduz yine idare ediyorum da gece yastiga basimi koyar koymaz gicik basliyor oho oho ohoooo Ece uyanacak diye odum kopuyordu,kalktim geldim pc basina,hic olmazsa sinirimi bozmadim. uykusuz da kalsam,alisigim zaten uykusuzluga.
Bugun Sans Kapiyi Kirinca yi seyretttik Mustak'la.Bayagi guldurucu bir filmmis zamaninda zaman yaratip da gidememistim,bu hafta sansim komedi filmlerinden oldu,iyi oldu.
Bir haftasonumuz da boyle,pirrr diye ucup gittiii.Keske Mustak home office calissa,sikiliyorum ben yaaa ozellikle pazartesileri.Ece arkadas oluyor ama kucuk o daha:)
Kizim dun ben giderken "Anne ise gitmiyor,baba gidiyor,sen otur ,baba ise gitsinnn" diye mizlandi:)) Alisik degil ki cocuk disari giden anneye,babanin da isine geliyor tabi,"bak cocugu kirmayalim sen otur pasa pasa evinde,ben gideyim iseeee "diye dalga geciyor benimle..Yagma yoookk,ben ozgurummmm
Cocuk da yaparim kariyerdeyi beceremedim belki ama otur cocuuna bak,evden cikma durumunda da diiliz aaaa baksin babasi birazda ama dimi:)

4 Comments:

  • At 7:13 ÖÖ, Blogger Imo Mzi said…

    bir güne 2 film sığdırmışsın bravo.benim filmlerinse hep ya başı var sonrası yok yada sonu var sadece...hatta dün gece büyük iskender vardı tv.de onu seyrediyim dedim ama araya shrek bile girdi,uzun filmdide ordan burdan bakabildim azıcık.
    bende hep kızımı babasına bırakıp gezmeye gideceğim günü bekliyorum ama hep bir bahane oluyo.
    tanıştığımıza sevindim bu arada,
    artık ziyaret edicek bi blogumuz daha var ne güzel..

     
  • At 2:49 ÖÖ, Blogger gulece said…

    merhaba imo, ben de sevindim.bloglarini okurken cok eglendim bir daha soyliyim.
    bebisi babaya birakip cikmak cok guzel oluyormus,arada sen de yap,tavsiye ederim..

     
  • At 6:13 ÖÖ, Blogger Annelog Atölye said…

    Ben geç kalmışım biraz ama, çok hoş bir haftasonu yaşamışsın. Umarım yeni biten haftasonu da güzel geçmiştir:)

     
  • At 1:51 ÖÖ, Blogger gulece said…

    sagol annelog,o da ailelere ayrilmis bir haftasonuydu.yegenler kuzenler anneler babalar,buyuk aile yani.guzeldi..ve havadan dolayi bol da parkli bir haftasonu gecirdik ece ugruna:)

     

Yorum Gönder

<< Home