BIR VARMIIIS BIR YOKMUUUUSS,BU BIZIM HIKAYEMIZ.MINIK KIZIM GULIZ ECE VE AILEMIZIN...

Kizimin gelisimini burada sevdiklerimle paylasmak istedim.Buyudugunde Ece kizim da severek okur bunlari insallah.. Anne olmak cok zor ama bir o kadar da guzel bir duygu.Ve yasamadan da anlasilmasi imkansiz.Ben de annemi kendim anne olduktan sonra anlamaya basladim diyebilirim.Umarim kizim beni o kadar bekletmez anlasmak icin:)) Haa tabii benden de duygular,dusunceler,yasantimdan izler bulacaksiniz,ve sizinle paylasmak ayri bir keyif verecek bana. Sevgiyle Kalin.... Gul ve Guliz Ece(zuzucugum)

Cumartesi, Haziran 17, 2006

BABALAR GUNU

Gun daha yeni isiyor,saat 05 52. Bugun babalar gunu..Tum babalarin gunu kutlu olsun.Cocuklari saglikli,mutlu olsun- ki onlara verilecek en buyuk hediye de budur bence..

Kizim da babasi da agir uykudalar simdi.nefes alip verislerini duyuyorum.
Ece anneler gunu gibi bunun da pek farkinda degil.Bakalim bir orgutleme yapacagiz ama ne kadar basarili olucaz bilinmez:)

Benim babam da bugun yolda olacak,Karadeniz turundan bugun donuyorlar, gunboyu da yolda olacaklar.Onu artik yarin kutlayacagiz.

Ozellikle kiz evlatlar babaya cok duskun olurlar derler.Bende de bu dogru..Umarim Ecede de olur.cunku bu sevgi ayrimi degil.Ne demek istedigimi tam anlatamiyor olabilirim ,acmaya calisirsam anne sevgisi ve baba sevgisi farkli seyler.sevgi tektir demeyin,degil. birini daha az seviyor degilsin,ama birini digerinden farkli seviyorsun..Ikisini de ayni seviyorsun aslinda.ama niteligi farkli..neyse bunlar yaziya dokmesi cok zor duygular,cok yazilmasi da gerekmiyor zaten.

Herkese cok guzel bir babalar gunu diliyorum, saglikli ve birlikte oldugumuz her gunumuzun degerini bilelim,degerlendirelim..Hayat bazen cok uzun, zamani gecirmesi cok zor, ama geriye baktiginda o kada kisa ki...

Ben tekrar hem babamin hem de esimin babalar gunlerini kutluyorum,daha nice babalar gunune..

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home