BIR VARMIIIS BIR YOKMUUUUSS,BU BIZIM HIKAYEMIZ.MINIK KIZIM GULIZ ECE VE AILEMIZIN...

Kizimin gelisimini burada sevdiklerimle paylasmak istedim.Buyudugunde Ece kizim da severek okur bunlari insallah.. Anne olmak cok zor ama bir o kadar da guzel bir duygu.Ve yasamadan da anlasilmasi imkansiz.Ben de annemi kendim anne olduktan sonra anlamaya basladim diyebilirim.Umarim kizim beni o kadar bekletmez anlasmak icin:)) Haa tabii benden de duygular,dusunceler,yasantimdan izler bulacaksiniz,ve sizinle paylasmak ayri bir keyif verecek bana. Sevgiyle Kalin.... Gul ve Guliz Ece(zuzucugum)

Pazartesi, Mayıs 08, 2006

HASTAYIZ..

Gecen Salidan beri Ece hasta..Burun akiyor,ve ayni zamanda tikaniyor.Oksuruyor.Ama ayakta geciriyor,ilaclarin etkisiyle zaman zaman koltuklara uzansa da cogunlukla ayni enerjiyle oynuyor,zipliyor.Ates olmadigi icin antibiyotik vermedim.Pedifen,Actidem,otrivine, tonimer ve burun aspiratoru sirayla veriyorum..
Carsambadan beri de evden disari cikmadi kizim.Neler kacirdi neler..Cuma Pinar ablama gidecektik,universitenin spor tesislerinde yesil alana yayilacaktik,Ece'yi de otlara salicaktik,yatsin yuvarlansin diye...Cumartesi Elif ablasinin dogum gunune gidecektik,orada bir suru abla ile oynayacakti..Pazar da Isil ablasinin dogumgunune gidecekti,orada da herkes onu bekliyordu..Cumartesi ve pazar gunu dogumgunu kutlamalarina yalniz katildim,Ece'ye de babasi bakti.Uzuldum tabi,kizim da olsa eglenirdi diye ama yapacak birsey yok,isin sonunda daha da hasta yapmak var cocugu..
Ve en sonunda cumartesi aksamindan beri ben de hastayim:(( Simdi evde iki hasta olduk.Isin kotusu benim halim yok,ona bana misin demiyor,oynamak istiyor..
Bu sezonun son hastaligi budur umarim,artik yaz gelsin,gunesli gunleri ozledim......

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home