BIR VARMIIIS BIR YOKMUUUUSS,BU BIZIM HIKAYEMIZ.MINIK KIZIM GULIZ ECE VE AILEMIZIN...

Kizimin gelisimini burada sevdiklerimle paylasmak istedim.Buyudugunde Ece kizim da severek okur bunlari insallah.. Anne olmak cok zor ama bir o kadar da guzel bir duygu.Ve yasamadan da anlasilmasi imkansiz.Ben de annemi kendim anne olduktan sonra anlamaya basladim diyebilirim.Umarim kizim beni o kadar bekletmez anlasmak icin:)) Haa tabii benden de duygular,dusunceler,yasantimdan izler bulacaksiniz,ve sizinle paylasmak ayri bir keyif verecek bana. Sevgiyle Kalin.... Gul ve Guliz Ece(zuzucugum)

Salı, Mayıs 16, 2006

ANNELERIN GUNU

14 MAYIS ANNELER GUNU..
Ece daha farkina varmadi anneler manneler gununun,bilmiyor.Babasinin da bu konuda bir cabasi olmayinca sabah kutlamalarla uyanmadim:)
Daha cok Fenerin macina odaklanmis bir ortama uyandim.Babasi kucuk kusuma Fener sapkasi takmis,yanima geldiler uyandirmaya,ama kutlamak icin degil,sapkayi gostermek icin!
Neyse dedim olabilir,bana her gun bayram nasil olsa:)
Sonra Mustak gelip anneler gunumu kutladi..
Babaanneyi telefonla kutladik.
Anneanneye gidip direk kutladik.
Annemle babam bugunu kutlamak icin Leonardo'ya(Polonezkoy) gidiyorlarmis.
Birlikte gittik.Ece oyun parkinda oynadi bol bol.Biz de yiyip icip sistik de hala aklimiz yiyemediklerimizde kaldi..Hava cok guzel,ortam cok guzel, sevdiklerin yaninda, yemek bol olunca baska turlu bir gun gecirmek mumkun mu...
Benim anneler gunum de boyle gecti..Seneye belki kizim da bugunu daha iyi algilar ve direk kutlarsa daha bir anlayacagim herhalde bu mutlulugu..
Bugun teyzemi ve anneannemi dusundum..Artik bu dunyada olmayan...Diyecek bir sozum yok, hissettigimse ozlem tabii ki.Keske sevdiklerimiz hic olmeseydi nasil bir dunya olurdu acaba...
Keske onlarla daha cok zaman gecirebilseydim,daha cok sarilsaydim..Anneannemi kaybettigimde 9 yasimdaydim,ona dair cok sey hatirlamiyorum..Teyzemi ise 2 yil oldu kaybedeli,zaman nasil da cabuk geciyor..Bir de zamansiz vefat eden arkadasim Senay var aklimda..onun annesi ve oglu icin de bugun zor gecmis olmali...
Belki esimin dusundugu gibi ticari bir tarafi var bu ozel gunlerin. Ama kendini cok kaptirmadigin ,tuketim cilginligina kapilmadigin ,bir annenin en pahalidan degil en emek verilenden mutlu olacagini bildigin surece bence bu gunler yasadigimiz gunun ve yanimizdaki sevdigimizin degerini daha bir hissedecegimiz gunler...Bosa harcamamali..
Seni cok seviyorum canim annecigim
Ve seni de cok seviyorum guzel kizim..
Tum annelerin gunu kutlu,mutlu olsun..

2 Comments:

  • At 3:37 ÖÖ, Blogger sevil said…

    anneler gunun kutlu olsun gulcum annele ve kızınla mutlu mutlu neseli saglıklı nice anneler gunune

     
  • At 8:08 ÖÖ, Blogger gulece said…

    guzel dileklerin icin tesekkurler sevilcim,ayni dilekler benden de sana..

     

Yorum Gönder

<< Home