BIR VARMIIIS BIR YOKMUUUUSS,BU BIZIM HIKAYEMIZ.MINIK KIZIM GULIZ ECE VE AILEMIZIN...

Kizimin gelisimini burada sevdiklerimle paylasmak istedim.Buyudugunde Ece kizim da severek okur bunlari insallah.. Anne olmak cok zor ama bir o kadar da guzel bir duygu.Ve yasamadan da anlasilmasi imkansiz.Ben de annemi kendim anne olduktan sonra anlamaya basladim diyebilirim.Umarim kizim beni o kadar bekletmez anlasmak icin:)) Haa tabii benden de duygular,dusunceler,yasantimdan izler bulacaksiniz,ve sizinle paylasmak ayri bir keyif verecek bana. Sevgiyle Kalin.... Gul ve Guliz Ece(zuzucugum)

Çarşamba, Mayıs 10, 2006

Ben bu aralar..

pek keyifsizim...mayis ayi hem bahar geldigi icin hem de haftasonlarimi dogumgunleri ,anneler gunleri, bulusma gunleri,o gunleri bu gunleri ve tabii ki gunes gunleri ile doldurdugu icin haftasonu disari cikan kostebek misali oldum bu ara.hafta ici ise cile dolduruyorum.nedensiz bir keyifsizlik hukum suruyor,depresif bir havam oluyor kimi zaman, kimi zaman da nese sacan bir ask bocuu oluyorum.teraziyim ya..
kizim gecen haftayi sogukalginligi ile gecirdi,bu hafta da kirikligi devam ediyor.bana da 2-3 gun suren bir hastalik satti, hala onun kirikligi ile disari cikmaya usenme devresi geciriyorum.
artik ise donme zamanim geldi biliyorum.bunu erteledikce hayatim koreliyor,bunun da farkindayim.ama bebeksel engeller yuzunden tikanip kaliyorum iste..aslinda bebeklikten de cikti zuzu hanim artik,2 yasini gecti 2 ay oldu..ama dogdugunda ,esimle, kizimiz yuvaya baslayana dek ona ben bakacagim konusunda sozlesmistik, simdi de 3 yasini bekliyorum boyle arpaci kumrulari gibi.biliyorum ,ise basladigim zaman da saatleri kovalayacagim kizima kavusmak icin.ama boyle de olmuyor ki ,aaah hayat geciyor,gunler bosa geciyor uretkenlikten uzak..

Humeyra'nin cok eski bir sarkisi vardir:

"ya herseyim ya hicim
sorma dunyam ne bicim
bir kordugum ki icim
cozdukce dolasiyor"

iste buna benzer duygular icindeyim.karmakarisik,darmadaginik..iyice tembellestim,elim hicbirseye gitmiyor,hep ertelemeceler pesindeyim.bir tek eceye odaklanmisim, onun yemegi,uykusu,susu,busu..kis uykusuna yatmis bir ayi gibiyim.valla oyleyim..
bizim uyku biraz uzun surdu ama..2 kistir uyuyoruz,icim olmeden kipirdanmaliyim yoksa cok gec olacak...

keyifsizim...
gel keyfim gel...

2 Comments:

  • At 2:56 ÖS, Blogger Imo Mzi said…

    al bendende o kadar...bende evde kendimi çook kötü hissediyorum hatta bu aralar nerdeyse hep depresyondayım.amaaa bence biz iyi bir iş yapıyoruz.ilk 3 yıl çok önemli.şimdi onlar için yaptığımız bu fedakarlığın karşılığını ,büyüdüklerinde onları kendi ayakları üzerinde durabilen insanlar olarak görünce alımış olucaz.
    ha gayret az kaldı,hepimize kolay gelsin. :P

     
  • At 7:32 ÖÖ, Blogger gulece said…

    ozunde dogru bir karar bu.ama icinde yasarken insan gaflet ve dalalet uykusuna yatmis gibi bir hava siniyor.cok agir bir hava bu,altinda ezilmemek lazim..yine de yalnis olmadigimi bilmek de guzel,paylastigin icin tesekkurler:)

     

Yorum Gönder

<< Home