BIR VARMIIIS BIR YOKMUUUUSS,BU BIZIM HIKAYEMIZ.MINIK KIZIM GULIZ ECE VE AILEMIZIN...

Kizimin gelisimini burada sevdiklerimle paylasmak istedim.Buyudugunde Ece kizim da severek okur bunlari insallah.. Anne olmak cok zor ama bir o kadar da guzel bir duygu.Ve yasamadan da anlasilmasi imkansiz.Ben de annemi kendim anne olduktan sonra anlamaya basladim diyebilirim.Umarim kizim beni o kadar bekletmez anlasmak icin:)) Haa tabii benden de duygular,dusunceler,yasantimdan izler bulacaksiniz,ve sizinle paylasmak ayri bir keyif verecek bana. Sevgiyle Kalin.... Gul ve Guliz Ece(zuzucugum)

Pazartesi, Eylül 24, 2007

ECE HANIMIN TATIL GUNLUGU




6 agustos 2007- Ilk uzun yol otobus yolculugumuz.Yamuk yumuk uyudu kizim otobus koltugunda done done.Herkesin uyudugu saatte biz uyaniktik,sabaha karsi yorgun dusunce uyuyakaldi.Karacabey tesislerinde saat sabaha karsi 3 civari top havuzuna girmek isteyince yuh dedim.Ogrenmis.Yuh deyip durdu ondan sonra,haltettim.
7 agustos 2007-Annemlerin evlilik yildonumuymus.yemege gittik.Ecos once kedileri besledi, cevremize topladi,kendinden cok kediler balik yedi.sonra onlardan sikilinca uzerlerine pet siseyle su puskurtup kovaladi kacirdi,bir yandan kizdim hayvan sevgisi vs konustum ama cok da guldum biyik altindan
Sabah kalkinca " ne guzel bir gun basladiii" aksam yatarken " ne guzel bir gun gecirdik dimi annecim" diyor,bende de hosafin yaglari eriyor
8 agustos 2007- Sezonun ilk denize girisini gerceklestirdik.Sakin bir gunuydu kizimin.taa ki aksama kadar.yikanmiycam diye inletti ortaligi.
Bodruma gelmeden onceki gun ayagini kesmisti ufacik,o acirmis.yahu denize girdin acidi mi diyorum yok ikna olamiyor.dialog soyle:
-bak denize goturmem bundan sonra
-goturme zaten
-disari da cikamazsin
-cikmicam zaten
E ne diycem buna ben..Girmeyince yaa allah zorla soktum.Site inlemis,imdaaat kurtariiin yok mu kurtaraaan diye bagiriyor cunku:)
11 agustos 2007- maceralarini zevkle cevre ahaliye anlatiyor:
"Baba Bodrumun yolunu
bilmiyo.biz annemle otobusle geldik.gece otobuste yattik.otobuste tovalette var, gece girdik otobus giderken.otobus durdu,indik gezdik,kononya aldik.sonra otobuse bindik , uyuduk.bi de zeynep abla vardi ,ona uyku ayimi attim,tanistik.sabah olunca mama yedik, sonra geldik iste bodruma"
"annem beni yikamak istedi.ben agladim.imdat yetisin kurtarin dedim"
Afferin sana ece ,sana hem :) hem de :( diyorum.
12 agustos 2007-Maalesef su tabancamiz oldu.site sakinlerini tabancayla kovaladik.ben de pesinde
tabi.su bitince bekleyin doldurup geliyoruummm.sonra dedesine anlatiyor "ben fis fis yaptim, herkes kacti"
oyun hamurundan kendine meme yapiyor :)
bir de millete koca meme koca popo diyor sanki biz ogretiyoruz rezil olduk ireziill
13 agustos 2007- Denize guzel giriyoruz.ama kenarda.yuruyor icinde,yuzmuyor.sanirim dalgalardan hoslanmadi.kenarda guzel oynuyor ama kumuyla kovasiyla,ben de fidela-filipinli bakici-yanimda havlu ile kucuk hanimin keyfinin bitmesini bekliyorum.onu alip kurulayip anneannesine teslim edince ben de yuzme ozgurlugume kavusuyorum azicik:)
14 agustos 2007-Bugun cok kotu bir kizdi kizim.yemedi,hic soz dinlemedi,altina kaka yapti:( kizinca da anneanneeeee diye agliyor.
15 agustos 2007-Ecosa takilan sonisimler: firtina
zilli duduk
Gelsene bize otururuz, cocuk da kenarda oynar diyenler ve burada bizi gorenler ahaa simdi anliyoruz ne demek istedigini diyorlar.yaa diyorum ben de model bu iste:))
Bugun ayakkabilarini ters giymis,ve epey zaman da gecirmis oyle nasil rahat ettiyse:)
17 agustos 2007- Ecos 3.5 yasindaaaaa !!
ev kalabalik.Ecos oda oda dolasiyor,her yatagi deniyor ziplamak icin.
aksam uyumayinca -cok uykulu oldugu halde-bende de sabir tukendi.bir iki saplak attim.bu sefer de op op vurma diye aglayinca cok pisman oldum.optum optum..
aksam yine yikanmak istemeyince annem cik odamdan pis kokuyorsun demis.ece de annane bak etegime,o yeni,guzel.pis kokmuyor demis:)

18 agustos 2007- dun gece 9 da uyumustu, oh ne guzel derken sabah 4.5 da uyandi:))
20 agustos 2007-oasis'e gittik.butun jetonlu oyuncaklara binilir mi.binilir.cilginlar gibi eglendi Irmakla Ece.
21 agustos 2007- Yaliciftlik yolunda kahvalti ettik.daha dogrusu biz ettik,Ecos oradaki parkta oynadi.
aksamlari masaldan yirttim hehe irmaga sirnasiyor kizim bu konuda.tumen komutani edasiyla " hadi bakalim bizim odaya, masal anlat ve basimi oksa "diyor hehe zaten surekli bir emir kipi ile basimiz dertte.yap et al su bu.misin ve lutfen hic yok sozlugumuzde. ancak uyarinca acaip suni bir kibarlikla mesela gelir misin anneciiim diyor.Biraz nazlanirsam ,yine "annne gellllll"
23 agustos 2007- girrr.dondurma bilerek bembeyaz bluzuma yapistirilir mi.yapistirdi: (( hem de cilekli.gicik sey.

24 agustos 2007- Anaaaa yine kaciyor buuu.yaliciftlikte az kalsin caddeye firliyordu ve yine gulerek,kahkahalar atarak,kovalamaca oynuyoruz diye.ulen bi baksana nereye gidiyorsun,karsidan araba geliyoooo.benim ayakta bisey yok,kumlar nasil sicak.yandim yandim.o hoplaya ziplaya kosuyor terlikle ,cadiiiii.baktim yetisemiyorum yana yana bagirdim merdivenlerin dibinde bir adama tutun cocuuuu diye o da tuttu haha cok komigiz valla babamdan asagidan ne bagiriyorsun oyle diye geliyor hee tabi bagirmayayim da napayim acaba dur diyince durmuyor ki

25 agustos 2007-Aksam ev gezmesine gittik.gecen gun su tabancasiyla islattigimiz bir teyzeye.haha oyuncak kusla oynadi, yayini ceke ceke ziplatti, perdeye tutunup dondure buke sarilip sonra geri dondu, sedirde zipladi, hehe evi altust edip donduk

26 agustos 2007- Sabah gec uyaninca butun gunumuzu etkiledi.yemedi, uyumadi.ama cok eglendi tabii kiyida.biz Yaprakla birbirimizi gorduk sadece ne sohbet ne birsey..havuza atlamasini unutmayacagim. .bir de denizin kenarinda ayakta bacaklarini acip isemesini:))

27 agustos 2007- Gunun sozu: "tutamiyorummmm, cis beni itiyooorrr,kurtar beni imdaattt,cis beni evinden itiyooorrrr, oturt cabuk oturt,heehhhh" (bunlari sesini incelterek diyor kakasi oyle diyormus,zor yetistik wc ye)

Turkbukune gittik.orada yalanan bir kopegi gorunce de "anne bak kopek gotunu yiyor " dedi yaaaa valla bir de kocaman bir sesle etraf puskurterek guldu cok utandim cookkk ben aaaa cok ayiippp diyince duzeltti yine ayni kocaman sesle "pardon poposunu yiyor diycektim" dedi hah tamam dedim simdi oldu,bi de sosyetik bi cafedeydik yaa neyimizeeee

28 agustos 2007- Kiyida farketmeyip kalemizi bozan bir kadini kovaladik bugun.kuregiyle kum atip bir de poposuna saplak atti edepsiz cocugum
Ama kendisi cocuklarin tastan kulesi ayagiyla bozup aaa naptin diyince hih deyip devam ediyor tam benlik bu cocuk kime cekmis yaaa

30 agustos 2007- Meteor. guzel plaj.burada da bir amcanin basina ( amcanin basi helikopter pisti gibi bu arada) sap sap vurup sonra da sirtindan asagi kum dokuverdi napiyoooonnn diyene kadar o kadar hizli ki yetisemiyorum ama cooook eglendigi kesin eglensin cocuk ayol bosverdim valla artik ay eyvah resil olduk diye kasmayi kestim :)

31 agustos 2007- Aksam sitede cocuklar sarki yarismasi yaptilar.bizimki de siraya girdi.aman ne sarkilar.cocuklarim iz hepsi grubunun birer elemani olmus.bizimki de sirasi gelince veya gelmeyince cikip ya cevrelerinde donuyor ya da bildigi sarkilari bozuk plak gibi bitmemecesine tekrarliyor, supurgeden de mikrofon yapmislar cocuk olmak var yaaa ecosun bir de dansi var.dans et diyince daire cizerek kosmaya basliyor.yo bu diil dedigimde sanki ustten iple idare ediliyormus gibi kolunu bacagini kaldira kaldira inanilmaz komik bisey yapiyor kukla gibi:)


Simdilik bu kadar ,umarim yeterince ifade edebilmisimdir. Hissettigim su ki bu cocukla hem cok yoruluyorum hem de cok egleniyorum. ama dinlenmek istiyorsam eger,cocuksuz tatil sartttttttt budur:)

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home