BIR VARMIIIS BIR YOKMUUUUSS,BU BIZIM HIKAYEMIZ.MINIK KIZIM GULIZ ECE VE AILEMIZIN...

Kizimin gelisimini burada sevdiklerimle paylasmak istedim.Buyudugunde Ece kizim da severek okur bunlari insallah.. Anne olmak cok zor ama bir o kadar da guzel bir duygu.Ve yasamadan da anlasilmasi imkansiz.Ben de annemi kendim anne olduktan sonra anlamaya basladim diyebilirim.Umarim kizim beni o kadar bekletmez anlasmak icin:)) Haa tabii benden de duygular,dusunceler,yasantimdan izler bulacaksiniz,ve sizinle paylasmak ayri bir keyif verecek bana. Sevgiyle Kalin.... Gul ve Guliz Ece(zuzucugum)

Çarşamba, Nisan 25, 2007

PEK SEVERIZ FIRCALAMAYI

DUN DIS DOKTORUMA GITMEM GEREKTI, ECEYI ALDIM GOTURDUM.
GITMISKEN ONUN DA DISLERINI KONTROL ETTI DOKTORUMUZ.
BIZ ECE'NIN KENDI DOKTORUNUN ONERISIYLE HIC FLOR DAMLASI KULLANMADIK BEBEKLIGINDEN BERI.BIR YASINDAN BERI DE HER GUN DISLERIMIZI FIRCALIYORUZ.
BIRAZ BEN,BIRAZ DA KENDISI.
DOKTORUMUZ DISLERIN DURUMUNU BEGENDI,FIRCALAMAYA DEVAM DEDI.FLOR DAMLASI KONUSUNDA COCUK DOKTORUMUZLA AYNI FIKIRDE.KULLANMAMANIZ DAHA IYI OLMUS, ILERIDE VUCUTTA BIRIKIM YAPARAK BOBREKLERDE TAS OLUSUMUNA SEBEB OLABILIR DEDI.4 YA DA 5 YASINDA FLOR KAPLAMASI YAPACAKMIS DISLERINE KIZIMIN.HER SENE BIR DEFA BIR GOREYIM DEDI.
ILK DISCI MACERAMIZ OLAYSIZ KAPANMIS OLDU.ECECIM MEKANI PEK BEGENDI.DISCI KOLTUGUNU, ALETLERI,KALIPLARI EPEYCE KURCALADI,ZOR CIKARDIK MUAYENEHANEDEN,BIR ZARAR FALAN VERMEDEN:))

4 Comments:

  • At 8:02 ÖÖ, Blogger Unknown said…

    eee, bilinçli cocuk tabii :) biliyor dişlerin ve de sağlığın önemini :) Bitom, git sor şimdi Eceye, "biliyordum " diyecek kesin :)

     
  • At 12:09 ÖÖ, Blogger mom said…

    yerim tepeye toplamisda saclari bir icim su olmus :-)
    isciden korkmayip altelerle oynamasi cok guzel benim en buyuk korkularimdam biridir disci :-(

     
  • At 11:17 ÖS, Blogger Annelog Atölye said…

    Dişler çok önemli gerçekten, flor kaplanması işini duymamıştım, dişçimize bir sorayım.
    Aşağıdaki pozlarına da bayıldım:) Her uğradığımda hayret ediyorum ne kadar değişiyor, büyüyor! Maşallah diyeyim:))

     
  • At 1:32 ÖS, Blogger imo said…

    afferim ececim nede güzel diş fırçalıyor.şu dişçi olayına bizimde girmemiz lazım acilen.

     

Yorum Gönder

<< Home