BIR VARMIIIS BIR YOKMUUUUSS,BU BIZIM HIKAYEMIZ.MINIK KIZIM GULIZ ECE VE AILEMIZIN...

Kizimin gelisimini burada sevdiklerimle paylasmak istedim.Buyudugunde Ece kizim da severek okur bunlari insallah.. Anne olmak cok zor ama bir o kadar da guzel bir duygu.Ve yasamadan da anlasilmasi imkansiz.Ben de annemi kendim anne olduktan sonra anlamaya basladim diyebilirim.Umarim kizim beni o kadar bekletmez anlasmak icin:)) Haa tabii benden de duygular,dusunceler,yasantimdan izler bulacaksiniz,ve sizinle paylasmak ayri bir keyif verecek bana. Sevgiyle Kalin.... Gul ve Guliz Ece(zuzucugum)

Salı, Mart 27, 2007

GOLETE DUSME MACERAMIZ













EVET YA, BU DA GELDI BASIMIZA.ALLAH BETERINDEN KORUSUN.UCLEMEYELIM LUTFEN.2.5 YASINDA ALNINI YARDI,3 YASINDA GOLETE DUSTU.IKI OLAYDA DA COK SANSLIYDIK,COK UCUZ ATLATTIK.

PAZAR SABAHI PIKNIGE GITMISTIK.NEHIRLE ECE CIMLERDE OYNUYORDU.GOLETE COK YAKLASMIYORLARDI.ESIM DE GOZLE IZLIYORDU.BIR ANDA NE DUSUNDUYSE GIRMIS ICINE SUYUN.ANNE FERYADIYLA KOSTURDUK KI GOLETIN ORTASINDA FISKIYE GIBI DURUYOR YAVRUM.ESIM HEMEN ATLADI SUYA,ALDI GETIRDI BANA.USTUNU DEGISTIRIP EVE GERI DONDUK TABI,YIKANDI, TEMIZLENDI.ICIMIZ RAHAT ETTI.
BURAYA KADAR GULDUK, AMA SONRA GECE OLUNCA NE KADAR SANSLI OLDUGUMUZU FARKETTIK.YA SU DERIN OLSAYDI,YA YUZUSTU DUSSEYDI,YA SU YUTSAYDI,YA SUYUN ICINDE BASKA CANLILAR DA OLSAYDI,YA ORDEKLER ECEYE SALDIRSAYDI O DA PANIGE KAPILSAYDI VSVS KURDUK KURDUK VE UYKUMUZ KACTI O GECE..SIMDI DAHA IYIYIZ.AMA ANLADIM KI HIC YANIMIZDAN AYIRMAYA GELMIYOR BU COCUKLAR..


USTTEKI RESIM SUYA DUSMEDEN ONCE CEKILMISTI:)

HAA BEZDEN GECE VE GUNDUZ KURTULDUGUMUZU YAZMIS MIYDIM? GUNDUZ ICIN UGRASTIK BIRKAC AY AMA GECEYI KENDILIGINDEN BIRAKTI KIZIM MASALLAH.BIR EVREYI DAHA GECIRDIK GIBI ..

8 Comments:

  • At 1:40 ÖS, Blogger Imo Mzi said…

    bende son zamanlarda biranlık dalgınlık esnasında neler olabileceği konusunda tedirgin olmaya başlamıştım çünkü o kadar kısa sürelerde öyle büyük işler beceriyorki bu çocuklar sanki ışık hızına ulaşabiliyorlar.neyseki ececim ucuz atlatmış dediğin gibi.

     
  • At 7:33 ÖÖ, Blogger Annelog Atölye said…

    Aman büyük geçmiş olsun!!!Biranda oluveriyor böyle şeyler. Özellikle de kalabalık veya çok sohbet edilen ortamlar en çok kazanın yaşandığı anlar. Neyse ki ucuz atlatılmış.
    Bez için de tebrikler, bir dönem kapanmış oldu:)

     
  • At 5:31 ÖÖ, Blogger gulece said…

    evet ya imo, cocuk buyutmek araba kullanmaya benziyor.asla dalginlik kabul etmiyor.
    cok tesekkurler annelog.bir de anne baba birarada ise daha buyuk dikkat istiyor.ve iletisim.cunku anne,baba bakiyor saniyor,baba da anne .ve sonra gelsin kazalar. bizimkinde babamiz bakiyordu,benim bilgim dahilinde,iletisimimiz iyiydi ama bir an kafayi cevirmis ve anneeeeeeeeeeeee:) Allah korudu valla.
    bez icin de yarica tesekkurler,cok seviniyorum valla.emzikten sonra ikinci basarimiz bu ehehe aman masallah diyim de geri donus yasamayalim.

     
  • At 2:34 ÖÖ, Blogger Feride said…

    Cok gecmiş olsun gerçekten. Bunu okuyunca aklıma bir arkadaşımın anlattığı olay geldi. "Iki cocuklu bir aile ile bir kac arkadaslari, bir yatla mavi yolculuga cikiyorlar. Cocuklardan biri 10 yasinda, digeri 10 aylik. Bir ara bebek aglamaya basliyor. Zaten kardesini kiskanan 10 yasindaki cocuk, anakucagiyla beraber bebegi aliyor ve denize atiyor ve ailesi ara ara bebegi bulamiyorlar! "
    Aklıma geldikçe tüylerim ürperiyor. Allah böyle şeylerden korusunda üşütme vs geçer nasılsa...

     
  • At 3:54 ÖÖ, Blogger gulece said…

    Evet haklisin Selin,bizimki ucuz kurtarilmis bir vaka ve bize de ders olmustur insallah,ve bununla da kalir yine insallah:) anlattigin olay olmus bir hadise mi yoksa internette dolanan bir efsane mi ,enteresan, ve dogru ise anne baba kafayi oynatmistir kesin, Allah korusunnnnnn!!!!

     
  • At 6:07 ÖÖ, Blogger Unknown said…

    Size bir kez daha geçmiş olsun Bitocuğum...

     
  • At 2:17 ÖS, Blogger gulece said…

    tesekkurler bitocum

     
  • At 1:27 ÖÖ, Blogger Feride said…

    Ne zamandır buraya uğramamışım, bu soruyu şimdi gördüm. Çok pardon. Yok bu anlattığım gerçek bir hikaye. Bu hikayeyi arkadaşıma anlatanda o yatın kaptanı. Anne babaya ne olmuş sonradan veya o 10 yaşındaki oğulları büyünce nasıl biri olacak bilmiyorum ama zaten pek bilmekde istemiyorum. Gerçekte Allah hepsine sabır ve akıl sağlığı versin.

     

Yorum Gönder

<< Home