BIR VARMIIIS BIR YOKMUUUUSS,BU BIZIM HIKAYEMIZ.MINIK KIZIM GULIZ ECE VE AILEMIZIN...

Kizimin gelisimini burada sevdiklerimle paylasmak istedim.Buyudugunde Ece kizim da severek okur bunlari insallah.. Anne olmak cok zor ama bir o kadar da guzel bir duygu.Ve yasamadan da anlasilmasi imkansiz.Ben de annemi kendim anne olduktan sonra anlamaya basladim diyebilirim.Umarim kizim beni o kadar bekletmez anlasmak icin:)) Haa tabii benden de duygular,dusunceler,yasantimdan izler bulacaksiniz,ve sizinle paylasmak ayri bir keyif verecek bana. Sevgiyle Kalin.... Gul ve Guliz Ece(zuzucugum)

Cuma, Ocak 12, 2007

Bak Su Konusana :)

Dede :- Ece sen nerede oturuyorsun?

(Ece kendi dilince sokak adini apartman adini soyler)

Dede: -Aferin kizimaaa.Peki muhit neresi?

(Ece bir dusunur ve baslar sarkiya)
-I like to move it move it, mooooooove iiiiiitttttttt dede

Dede: hii????

anne bu esnada kopmus gitmistir, dedenin soran bakislarina cevap veremez.

Madagaskar sagolsun:))

4 Comments:

  • At 7:56 ÖÖ, Blogger Annelog Atölye said…

    :))))Dedenizin işi zor, çok zor:)

     
  • At 5:15 ÖÖ, Blogger Unknown said…

    :)))))))

     
  • At 1:53 ÖS, Blogger anne said…

    MADAGASKAR..evet çoook sağolsun:))

     
  • At 7:13 ÖÖ, Blogger gulece said…

    hepsi donem donem iste
    artik madagaskarin suratina bakmiyor
    yeni favorilerimiz bir elmo,su susam sokaginin kirmizi kuklasi
    bir de klasik masal dvdleri, sinderella,heidi ,uyuyan guzel falan

     

Yorum Gönder

<< Home