BIR VARMIIIS BIR YOKMUUUUSS,BU BIZIM HIKAYEMIZ.MINIK KIZIM GULIZ ECE VE AILEMIZIN...

Kizimin gelisimini burada sevdiklerimle paylasmak istedim.Buyudugunde Ece kizim da severek okur bunlari insallah.. Anne olmak cok zor ama bir o kadar da guzel bir duygu.Ve yasamadan da anlasilmasi imkansiz.Ben de annemi kendim anne olduktan sonra anlamaya basladim diyebilirim.Umarim kizim beni o kadar bekletmez anlasmak icin:)) Haa tabii benden de duygular,dusunceler,yasantimdan izler bulacaksiniz,ve sizinle paylasmak ayri bir keyif verecek bana. Sevgiyle Kalin.... Gul ve Guliz Ece(zuzucugum)

Cuma, Aralık 22, 2006

ECE CEZALI

Ve ilk defa cezasina karsi cikmadi
odasina tipis tipis gitti ,hala da sesi cikmiyor..daha once odaya ne zaman gondersem yeri gogu yikardi kapi kapaninca.bu kez ya sucluluguna ikna oldu,ya da cok uykusu geldi ve uyuyor orada once altina micti sivadi.sanirim ilacin yan etkisi,bayagi civik yapmis,yaparken farkettim,gidelim dedim,hayir gitmicem dedi.bitince yikadim banyoda ,hala kakalarinin ustune basiyordu,basma dedigim halde,eline almaya calisiyor dokulenleri,ciktik, ciplak ziplamaya basladi.zor bela giydirdim.o ara yan komsu kahveye cagirdi,hic gelmiyorsun kusucem dedi ,ok geliyorum dedim.Eceyi giydirdim,ben pantolonumu giyerken sorrrrr diye bir ses geldi mutfaktan. damacanayi devirmis, mutfagi su basti resmen.onu sildim.o da annecim uzak dur dedigim halde sularin ustunde zipliyor.tam denis the menace.ben de tam super oldum.aldim salona goturdum buradan cikma diye sildim temizledim.o ara bir defa masanin uzerinden aldim indirdim eceyi.en son koltuga oturttum,poposuna vurdum ve asla kalkma buradan dedim.tamam dedi,ciktim,viledayi banyoya gotururken sangirrrrr...tabak vardi bi tane,icinde ceviz meviz yesin diye onu asagi atmis, ve kirilmis iste ondan sonra cabuk odana dedim ve dusun orada yaptigin yanlislari .tamam dedi,kendi gitti ve kapiyi kapayip yatagina girdi.uyudu mu ne ,sesi cikmiyor .gidip bi bakayim suna..
Ecenin 2.5 ile 3 yas arasindaki hallerini unutabilecegimi sanmiyorum ileride:))

3 Comments:

  • At 1:26 ÖÖ, Blogger Unknown said…

    Bemin canım kadar cok sevdiğim hatta canımdan da cok sevdiğim bir arkadasım vardı, hala da var :) Bebek beklediği dönemde yaramaz bir bebek istemiş ve de öyle dua etmişti . Bu yazıyı okuyunca, zaten oncesinde de biliyordum olanlar, o arkadaşım bir kez daha aklıma geldi Bitocan :)

     
  • At 3:53 ÖS, Blogger gulece said…

    Allah Allaaaah,kim acaba:) balik hafizayim biliyorsun.animsayamadim hehe.hem oyle de olsa simdi de soylenme hakkimi kullaniyorum ben de:)

     
  • At 6:10 ÖÖ, Blogger Unknown said…

    :)))) ha ha ha , balık hafıza ve sen :)) hiç ilgili degiller :))
    Aslında bir erenlere bir de bito annelere sual olunmazmış :) Sustum ben de :)
    Ayrıcaaa neymişşş , dualarımıza dikkat etmek gerekirmişş :)))

     

Yorum Gönder

<< Home