BIR VARMIIIS BIR YOKMUUUUSS,BU BIZIM HIKAYEMIZ.MINIK KIZIM GULIZ ECE VE AILEMIZIN...

Kizimin gelisimini burada sevdiklerimle paylasmak istedim.Buyudugunde Ece kizim da severek okur bunlari insallah.. Anne olmak cok zor ama bir o kadar da guzel bir duygu.Ve yasamadan da anlasilmasi imkansiz.Ben de annemi kendim anne olduktan sonra anlamaya basladim diyebilirim.Umarim kizim beni o kadar bekletmez anlasmak icin:)) Haa tabii benden de duygular,dusunceler,yasantimdan izler bulacaksiniz,ve sizinle paylasmak ayri bir keyif verecek bana. Sevgiyle Kalin.... Gul ve Guliz Ece(zuzucugum)

Cuma, Mart 09, 2007

BAHAR..


Bahar geldi, cicekler acti,ley ley lumu lumu ley:)

Bu sene cok mu fazla kuresel isindik, onu bilemem ama simdilik su bahar havasindan neredeyse hic cikmamis olmaktan oturu gayet mutluyum.Uzun vadede dusununce karamsarliga kapilsam da, bu ilik hava, icimizi isitan gunes, bu guzel bahar cicekleri hepsi hepsi ikimizin de cok hosuna gidiyor,tadini keyfini elden geldigince her firsatta cikariyoruz.
Bu resimler de parkta gecirdigimiz bir saatimizden makineme takilanlardan.






Etiketler:

5 Comments:

  • At 11:50 ÖS, Blogger sevil said…

    canım ececim yine cok tatlı. bahar havasına ben daha giremedim giremedende yağmurlar başladı zaten. aman yağsında susuz kalmayalım bu yaz.

     
  • At 5:16 ÖÖ, Blogger gulece said…

    YAGSIN VALLA SEVILCIM HAKLISIN.COK KOTU TABLOLAR YAZILIYOR, OKUYORUZ. AMA GECELERI YAGSA ,GUNDUZ GUNESTEN FAYDALANSAK OLMAZ MI:)

     
  • At 1:45 ÖÖ, Blogger Unknown said…

    ben bu fotomodeli cok seviyorum :) harika bir fotomodel :))
    Tabii böyle bir fotografçı annenin kızı da böyle harika bir model olur :) İlerde de iyi bir fotoğrafçı olur diye düşünüyorum

     
  • At 2:18 ÖS, Blogger gulece said…

    sagol canim arkadasim
    asil ustad cekse neler cikacak kimbilir:)

     
  • At 8:38 ÖÖ, Blogger Unknown said…

    bu cümleyi okuyan " ustad" havaya girer ve "Haklısın" der, "Gelmiş çekim zamanı geçiyor bile ..."Sonra yavasca yerinden kalkar, fotoğraf makinesinin olduğu yere doğru yürümüye başlar, içini bir sıcaklık kaplamıştır, uzun süredir ihmal edildiği için ona küsen makinesinin gönlünü almaya gider...

    Bu paragrafı Ingilizceye ceviri :) Değnekçi kelimesini kullanmak kaydıyla....

     

Yorum Gönder

<< Home