BIR VARMIIIS BIR YOKMUUUUSS,BU BIZIM HIKAYEMIZ.MINIK KIZIM GULIZ ECE VE AILEMIZIN...

Kizimin gelisimini burada sevdiklerimle paylasmak istedim.Buyudugunde Ece kizim da severek okur bunlari insallah.. Anne olmak cok zor ama bir o kadar da guzel bir duygu.Ve yasamadan da anlasilmasi imkansiz.Ben de annemi kendim anne olduktan sonra anlamaya basladim diyebilirim.Umarim kizim beni o kadar bekletmez anlasmak icin:)) Haa tabii benden de duygular,dusunceler,yasantimdan izler bulacaksiniz,ve sizinle paylasmak ayri bir keyif verecek bana. Sevgiyle Kalin.... Gul ve Guliz Ece(zuzucugum)

Çarşamba, Haziran 20, 2007

VAKALAR..

Marketlerde genelde kosar zaten Ece.ozellikle uykusu varsa ekstra enerjik oluyor.bugun de aksamuzeri disari ciktik, dondurma yedik,biraz gezdik,buralarda usluydu.donuste markete ugradik.burada az biraz kosturdu.toybox aliyorum vs rusvetle durdu.sonra kasadayiz.babasi aldiklarimizi yerlestirirken biz de yakinlarda turluyoruz.yerinde durmadigi icin..orda ambre solaireleri gordum,tv de reklami da cikiyor ya merak ettim, fiyatini sordum.yazmiyormus ,gorevli kasaya okutmak icin aldi,o sirada ece giris tarafina geciverdi,borularla ayrilmistir ya bu alttan geciverdi ve hop disari kacti.benim oradan gecmem mumkun degil.bizim cikisa kostum,baktim -hafif meyilli bir yokus- yukari dogru kaciyor ve arkasina bakiyor.kahkahalar atiyor.pesinden kossam kovalamac oynuyoruz diye atlayacak sokaga.tam da o sirada araba geciyor,bu kosuyor yukari.benden -yine sesimi taniyamadim,bu olaylarda benden cok garip bir tiz bir ses cikiyor valla- araba geliyooooorrrrrrrrrrrr diye bagirmamla ,cikan sesten urktu galiba, durdu.araba gecti...
once babasi koluna bacagina vurdu,sonra da ben valla yuzune vurmusum,hatirlamiyorum.ondan sonra biraktim kendimi zaten, eve kadar agladim.hala bile agliyorum durup durup.cok korktuk mustak da ben de.o yan taraftan atlamis, ama onune gecemezdim,belki ayni anda arabanin onune atlayabilirdim,eceden once diyor..Allah korudu yine..kahkaha ata ata ezilecekti yavrum..

Bir de komik vakamiz var.oglen anne kooos diye bir bagirislar odasina gittim.cisini yapmis.ellerinden cis akiyor sakir sakir.ben daha ssormadan ,direk dedi ki:hayir anne ben elimi oraya sokmadim.bu cis cok yaramaz,ustume sicradi boolle.eliyle yukari yukari hareket yapiyor:))

Bir de bu ara yine yataginda yatmiyor.ugrasiyoruz.bazen uyuyunca goturmeye muvaffak oluyorum.bazen sabaha kadar bizim yatakta ki o zaman ya babasi ya ben salona gidiyoruz.geri donusler oluyor boyle..bakalim ne kadar surecek.

Simdi babasiyla yatakta debeleniyor.demin "ben az kalsin ezilecektim dimi" dedi.tam anlamiyor, ezilince kalkip devame ederim
saniyor.su kementlerden alsam mi acaba yaaa...

Cok sıkılıyor,anliyorum onu aslinda..biraz fazla enerjik bir yapida da olunca, sokaga ciktigimiz zaman kabina sigamiyor.hele de yaz sicagi bastirdi, evde oyuncakci katalogunda surekli havuz begeniyor kendine.begendigi havuz her gun degisiyor.salona koyacakmis.nereye diye sorunca ,cadiri kaldiralim, havuzu koyalim anne diyor.salonumun ortasinda bir havuz:))

Her gunumuz bir vaka bizim..

3 Comments:

  • At 12:37 ÖÖ, Blogger Annelog Atölye said…

    !!Yüreğim daraldı okurken, büyük geçmiş olsun! Çok hareketli maşallah da, sizi zorluyor epey anlaşılan. Kreş çok iyi gelecektir, doktorun dediği gibi. Yaz aylarında daha tenha oluyor kreşler, alışması daha kolay olabilir şu sıralar.

     
  • At 5:45 ÖÖ, Blogger gulece said…

    cok tesekkurler annelog.yine ucuz atlattik.nasil zorluyor bilsen.surekli dua ediyorum, kazasiz belasiz buyutsem diye..simdi yazlik zamanimiz, sonbahara insallah yuvaya basliycaz bakalim.

     
  • At 1:32 ÖÖ, Blogger sevil said…

    bu yazını ikinciye tekrar okudum gülcüm. Allah korudu ecemizi.

     

Yorum Gönder

<< Home