BIR VARMIIIS BIR YOKMUUUUSS,BU BIZIM HIKAYEMIZ.MINIK KIZIM GULIZ ECE VE AILEMIZIN...

Kizimin gelisimini burada sevdiklerimle paylasmak istedim.Buyudugunde Ece kizim da severek okur bunlari insallah.. Anne olmak cok zor ama bir o kadar da guzel bir duygu.Ve yasamadan da anlasilmasi imkansiz.Ben de annemi kendim anne olduktan sonra anlamaya basladim diyebilirim.Umarim kizim beni o kadar bekletmez anlasmak icin:)) Haa tabii benden de duygular,dusunceler,yasantimdan izler bulacaksiniz,ve sizinle paylasmak ayri bir keyif verecek bana. Sevgiyle Kalin.... Gul ve Guliz Ece(zuzucugum)

Çarşamba, Mayıs 30, 2007

ECE IN WONDERLAND :)













BURADA BIR EVDE OLMASİ GEREKEN HERSEY VAR RESMEN:) KIZIM ICINE GIRDI MI BIR SURE RAHATIM.OTURMA ODASI, YATAK ODASI, BANYOSU , MUTFAGI:))
ECE OYUNCAK BEBEGI YEDIRIP UYUTUYOR, YIKIYOR, CİSİNİ YAPTİRİYOR. COK GUZEL VAKIT GECIRIYOR. BIDI BIDI KENDI KENDINE KONUSUYOR.DUNYANIN EN TATLI SESLERI.BIR KENDI OLUYOR (ANNE ROLUNDE, DIDAKTIK BIR SES) SONRA SESINI INCELTIP BEBEGINI KONUSTURUYOR.CADIRDAN GELEN SESLER MUHTESEMMM
TAM BIR HAYAL DUNYASI.
CADIRIMIZDA MUTLUYUZ :)





2 Comments:

  • At 2:48 ÖÖ, Blogger imo said…

    inanamıyorum bu çocuklara,bende bir tek bizim salonun ortasında çadır kuruludur sanıyordum...

     
  • At 5:05 ÖÖ, Blogger gulece said…

    yok yok ben cok gordum salon ortası cadır ,hic yalniz degilsin,emin ol imo:)

     

Yorum Gönder

<< Home