BIR VARMIIIS BIR YOKMUUUUSS,BU BIZIM HIKAYEMIZ.MINIK KIZIM GULIZ ECE VE AILEMIZIN...

Kizimin gelisimini burada sevdiklerimle paylasmak istedim.Buyudugunde Ece kizim da severek okur bunlari insallah.. Anne olmak cok zor ama bir o kadar da guzel bir duygu.Ve yasamadan da anlasilmasi imkansiz.Ben de annemi kendim anne olduktan sonra anlamaya basladim diyebilirim.Umarim kizim beni o kadar bekletmez anlasmak icin:)) Haa tabii benden de duygular,dusunceler,yasantimdan izler bulacaksiniz,ve sizinle paylasmak ayri bir keyif verecek bana. Sevgiyle Kalin.... Gul ve Guliz Ece(zuzucugum)

Pazartesi, Haziran 04, 2007

ikikucukkizbirgunormandayken...



iki kucuk kiz bir gun ormana gitmisleeer
cok ama cok eglenmisler
kopuk cikartmaca oynamislar,kopukleri kovalamislar
agac kovuguna comak sokup karinca yuvasini bulmuslar,karincalar isyan etmisss
dallarla haltercilik oynamislaar, tahteravalli ve kaydirak bile yapmislar kendilerine dallardan,
top oynamislaarrr
velhasil bu yazinin anahtar kelimesi oynamislarrrrr olmus
bu arada anne babalari da keyifle piknik yapmislar
guzel birgun gecirmisler
cocuklar ormani coook sevmisss
yine gelelim demisler
anne babalari da olur geliriz demis
bu masal da burada bitmiss
onlar ermis muradina, biz cikalim kerevetineee
bu kucuk kizlardan biri eve donus yoluna cikar cikmaz koltugunda sutunu icerken uyuyakalmisss
ruyasinda yine ormanda gormus kendini:)

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home