BIR VARMIIIS BIR YOKMUUUUSS,BU BIZIM HIKAYEMIZ.MINIK KIZIM GULIZ ECE VE AILEMIZIN...

Kizimin gelisimini burada sevdiklerimle paylasmak istedim.Buyudugunde Ece kizim da severek okur bunlari insallah.. Anne olmak cok zor ama bir o kadar da guzel bir duygu.Ve yasamadan da anlasilmasi imkansiz.Ben de annemi kendim anne olduktan sonra anlamaya basladim diyebilirim.Umarim kizim beni o kadar bekletmez anlasmak icin:)) Haa tabii benden de duygular,dusunceler,yasantimdan izler bulacaksiniz,ve sizinle paylasmak ayri bir keyif verecek bana. Sevgiyle Kalin.... Gul ve Guliz Ece(zuzucugum)

Çarşamba, Mayıs 30, 2007

ILK DEFA SINEMAYA GITTIK


DUN SEYTANIN BACAGINI KIRDIK.ANI BIR KARARLA SAAT 11 2O FALANDI, SORDUM ECOSA.SINEMAYA GIDELIM MI DIYE.O DA TAMAM DEDI,UCARAK HAZIRLANIP 12 YE NASIL OLDUYSA YETISTIK.TAM 3 YAS 3.5 AYDA ILK DEFA SINEMAYA GITMIS OLDUK.
SALONU KAPATTIM,BIZE OZELDI:)) TABI HAFTA ICI OGLEN KIM GIDER SINEMAYA DIMI.BIZ GIDERIZ.ECE TABI TAM OLARAK SINEMA HAVASINI SOLUYAMADI.BASKA IZELYICILER OLMAYINCA.FILMIN ILK 20 DAKIKASINDA COK USLU IZLEDI.SONRAKI 40 DAKIKA MIKIRDADI, OYNADI, BIRKAC DEFA KOLTUK DEGISTIRDIK.HADI CIKALIM DA OLDU.SIMDI CIKARSAK BIR DAHA SENI SINEMAYA GOTURMEM DIYE TEHDIT ETMEK ZORUNDA DA KALDIM.SONRAKI 5 DAKIKAYI DA TOPITOP VERINCE ATLATTIK. ARA OLDU, OH DEDIM.CIKTIK, BASKA RUSVETLER ALDIK,VE IKINCI YARIYI DA O RUSVETLERLE OYALANARAK DA OLSA IZLEDI:))
CIKISTA FILMI COK SEVDIGINI SOYLEDI.YINE GIRELIM BUNA DEDI HAHAHA
HATTA SABAH DA SHREKE GIDELIM ANNEEE DEDI BANA.E KIZIM DUN ILK BASTA CIKALIM DIYEN SEN DEGIL MIYDIN? O ZAMAN SIKILMISTIM,SONRA SEVDIM ANNE.
PEKI DEDIM SHREK GELINCE GIDERIZ..
ILK SINEMA DENEYIMIMIZ DE BOYLE OLDU BIZIM..

2 Comments:

  • At 1:22 ÖÖ, Blogger Annelog Atölye said…

    :))Tebrikler, yine de firlmi tamamlamışsınız ya, bir dahakine ne olacağını bilir daha rahat olur.

     
  • At 5:04 ÖÖ, Blogger gulece said…

    biraz rusvetli de olsa tamamladik:)
    insallah oyle olur annelog.shrek 3 geliyormus, simdiden soyleyip duruyor gidelim diye..ben de gotursem mi goturmesem mi diye dusunuyorum:)

     

Yorum Gönder

<< Home